24 Nisan 2009 Cuma

Adriano Kendi Topraklarında

Inter tarafından yapılan resmi açıklamaya göre; Milano kulübü, Brezilyalı golcüsü Adriano ile olan sözleşmesini feshetti. Kulüp resmi sitesinde konuyla ilgili yapılan açıklamada şu sözlere yer verildi;

"Inter, 1 Nisan 2009 tarihinden itibaren yürürlükte olmak üzere Adriano Leite Riberio ile olan sözleşmesini karşılıklı mutabakata vararak feshedilmiştir. Adriano'ya kulübümüze yaptığı 8 senelik hizmet ve attığı 74 gol nedeniyle teşekkür ederiz."

Geçtiğimiz günlerde Fenerbahçe ile de adı anılan Brezilyalı yıldız, bu açıklamanın İtalya Futbol Federasyonu'na ulaşmasının ardından resmi olarak serbest kaldı. Golcü oyuncu artık istediği kulübe imza atma hakkına sahip.

Öncelikle biliyorum, farkındayım çok fazla Inter yazmaya başladım ama bu aralar malzeme Inter'de. Mourinho'nun olduğu bir kulübü zaten yazmasak olmaz. Ibrahimoviç falan derken bugün Adriano'nun ayrılık haberini öğrendik. Bunu da yazmadan olmazdı.

Bu yenekte bir futbolcunun yaşadığı bu durumlara gerçekten çok üzülüyorum. Mourinho'nun dediği gibi futbolcu olarak değil insan olarak üzülüyorum. Güçlü, hızlı, teknik, hava toplarına hakim daha bunun gibi bir çok yeteneğin birleştiği bu futbolcu futboldan kopma noktasına geldi. Uzun zamandır beklenen karar sonunda çıktı Adriano şimdi serbest kaldı. Türk medyanı bunun üzerine atlayacak şimdi bir çok Türk takımında forma giydirecek Adriano'ya. Ama onun sorunu Inter veya İtalya ile değildi Adriano tıpkı Riquelme gibi mutlu olduğu yerde olmak istiyor. Geçen sezon kiralık gittiği Brezilya'da ortalığı toz duman etmişti. Bakıyoruz Brezilya Milli Takımında da müthiş işler yapıyor. Bu yetenekte futbolcu İtalya'da mı oynayamayacak. Bugün istese istediği kulüpte üst düzey futbolunu oynar ama Avrupa artık ona uymuyor. Kendini futbol dışında her şeye verdi, mutluluğu başka yerlerde aradı. Mourinho ona bu sezon öyle şanslar verdiki olmadı olmadı olmadı...

Adriano umarım en kısa zamanda futbola döner, o yeteneklerinden bizleri mahrum bırakmaz. Ben ülkesi Brezilya'da kalacağını düşünüyorum. Artık müthiş paralar kazanamayacak ama azıcık aşım ağrısız başım felsefesi ile futbolunu konuşturacak.

2 yorum:

  1. "Öncelikle biliyorum, farkındayım çok fazla Inter yazmaya başladım ama bu aralar malzeme Inter'de. Mourinho'nun olduğu bir kulübü zaten yazmasak olmaz. Ibrahimoviç falan derken bugün Adriano'nun ayrılık haberini öğrendik. Bunu da yazmadan olmazdı."

    Burayı kim okusun diye yazdın :D

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir