5 Nisan 2009 Pazar

Ben Söylemiştim


Birçok yıldız futbolcu gördük Metin Oktay'lar, Bülent Korkmaz'lar, Hagi'ler, Hakan Şükür'leri biz yaşadık. Bu takımın inanılmaz futbolcuları oldu, inanılmaz kaptanları ve 10 numaralarıda oldu. 

Benim bir hayalim var. Bu hayal Aslantepe'nin açılışında Arda Turan'ı kaptan olarak ve 10 numarayı sırtına geçirmiş olarak görmek. Galatasaray'da kaptan olmak ayrıcalıktır, 10 numaralı formayı giymek ayrıcalıktır. Arda bunların hepsini fazlasıyla hak ediyor. Galatasaray'a bağlılığı, hırsı, mücadelesi, futbolu ve insanlığıyla Galatasaray'ın içinden çıkardığı en büyük değerlerden birisi. Böyle bir isime sahip olduğumuz için gurur duymalıyız.

Şu an 10 numaralı futbolcumuz Lincoln'ün yaptıklarını görüyoruz, Hagi'den beri 10 numaralı forma kimlere düştü biliyoruz. Kaptanlık meselesinin bu sezon nasıl sorun olduğunu da biliyoruz. Elimizde müthiş bir değer var Arda Turan. Kaçırmayalım, kaybetmeyelim, küstürmeyelim. Arsenal - Fabregas örneği orada. Biz de yapabiliriz. Aslantepe'de Arda'yı 10 numara sırtında ve kaptanlık pazı bantıda kolunda görmek istiyoruz. Bu gerçekleşebilir kendi içimizden yeni bir ilah çıkartabiliriz.

20 gün öncesi yazmıştım bunu. Benim bir hayalim var diyerek. Sanıyorsam Adnan Polat'da dediğime geldi yeni sezonda kaptan Arda ve 10 numaralı formayıda ona verecekler. Bir çok sitede konusunu açmıştım herkes hak ediyor demişti ama takımdan ayrılacağını düşünüyordu. Hep söylüyorum 2010'dan önce Arda bir yere gitmemeli. 2 senelik daha misyonu var Galatasaray'da.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir