16 Mayıs 2009 Cumartesi

10bini Gördüm


Dün gece konuşurken blogumuzun toplam görüntülenme sayısının 10bine ulaştığını gördük. Biraz kendimizi şımartmamız gerektiğine ve bunu yazılaştırmaya karar verdik. Bende yazıyı yazmaya başlayınca aklımdan bi muziplik geçti. Mahsun Kırmızıgül'ün Güneşi Gördüm filminin afişi malum her yere konu olmaya ve her yerde kullanılmaya başlandı. Bende böyle bir resim hazırlayayım dedim bu yazı için. Hep ciddi konular olmaz arada böyle gülümsemek gülümsetmekte lazım. Resim photoshop ile yapılmadığı için biraz basit olsada ben amacıma ulaştım şahsen. Geyiği bir kenara bırakırsak 2 ayda 10bini görmemize vesile olan kim varsa teşekkürü bir borç biliriz. Nice nice 10binlere

4 yorum:

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir