4 Mayıs 2009 Pazartesi

Alkışlar Aziz Yıldırım'a

Aziz Yıldırım dünkü derbide Semih'in attığı golden sonra stadı terkederek kendisinden pek beklenmeyen ve şaşırtıcı bir harekette bulundu. Yani takımınız bir derbi maçında hemde deplasmanda 2 farklı öne geçerken neden stadı terkedesiniz ki? Başkanın bu konudaki açıklaması şu yönde; ''Başta sayın Yılıdrım Demirören olmak üzere Beşiktaş taraftarlarına, herkese teşekkür ediyorum. Tribünde bize karşı geçmişte olan hadiselerin hiçbirisini yaşamadık. 2-0'dan sonra içeriye kendim girdim. Çünkü geçmişte yaşadığımız olaylar vardı. Seyirci o anda kendini kaybetmiş olabilir, bundan dolayı bir tepki koyabilirdi. Bu tepkiye Yıldırım Demirören başkan karşı hareket yapmasın, tepkiler ona dönmesin diye içeriye girdim ve maçı içeride izledim. Bütün Beşiktaş camiasına teşekkür ediyorum. İnşallah bütün maçlar, bizim orada, Galatasaray'da veya başka yerlerde bu şekilde dostluk içinde oynanır. Çünkü biz Türkiye'nin büyük kulüpleriyiz. Örnek olmamız lazım. Bu akşam da örnek bir davranış yaşanmıştır. Hepsine teşekkür ediyorum'' Gerçekten çok ince ve yerinde bir düşünce. Aziz Yıldırım'ı sevmememe rağmen bu olumlu davranışından ötürü kutlarım. Yenilmeyide öğrenmemiz ve kabullenmemiz lazım artık. Dostluğun, kardeşliğin ve centilmenliğin ön planda olduğu nice nice derbiler seyretmek temennisiyle.

2 yorum:

  1. Mrh,

    Katılmıyorum. İnce gibi görünen içinde bariz hakaret taşıyan bir davranıştı o. Ne yani, BJK her yenilgi de birilerine mi kalaylıyor. Sanırım kendisini başka bir statta sanmış.

    Sahada o kadar berbat bir Beşiktaş vardı ki, hiçbir şekilde takımımızı savunacak bir verimiz yoktu elimizde. Suç tamamen bizdeydi. Olduğu söylenen hakem hatalarını bile mazeret sunacak yüzümüz yoktu. Gerçekler ortadaydı ve kimseye laf etmeye hakkımız yoktu, etmedik de.

    Tolga-BJK

    YanıtlaSil
  2. Bu sadece Beşiktaş stadına has bir durum değil elbette küfür hemen hemen her statta var. Aziz Yıldırım'ın niyeti ne içinden ne geçti elbette bilmiyoruz ama söylenenlerden yola çıkarak yazılacak en doğru şeyler bunlardı bence.

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir