22 Haziran 2009 Pazartesi

Galatasaray Top Başı Yaptı


Ligi 5. bitiren ve temmuzun 2. haftasında Avrupa Kupasında öneleme oyanayacak olan sarı kırmızılılar bu yüzden sezona biraz erken başlayacak. Bugün 10:30 itibariyle topbaşı yapan Galatasaray Rijkaard ile ilk idmanınıda şu sıralarda gerçekleştiriyor. Sezona erken başlamak takım adınada olumlu olacak. Çünkü kondisyon açısından geçtiğimiz sene çok sıkıntı çekilmişti. Fakat yeni kondisyonerimiz Albert Roca Pujol ile bu sıkıntının aşılacağını takımın sezon başlamadan hazır hale geleceğini düşünüyorum. Resmi siteden yapılan açıklamada “Oyuncularımız çalışmalara 22 ve 25 Haziran tarihlerinde iki ayrı grup halinde başlayacaklardır. Yurt dışı yaz kampı programımız ise önümüzdeki günlerde resmi sitemiz ve GSTV aracılığıyla duyurulacaktır” Şimdi bugün başlayanlar tatil yapan futbolcularımız, 25'inde ise milli futbolcular çalışmalara başlayacak.

Asıl merak ettiğim bizim paşanın dönüp dönmediği. Takip ettiğim kadarıyla henüz geldi diye bir haber düşmedi ajanslara. Yarın gelmiş olur mu gelirse idmana katılır mı bilmiyorum. Merakta etmiyorum açıkçası. Anlamışsınızdır adını anmasamda kimden bahsettiğimi elbette Cassio Lincoln. Galatasaray'ın belalısı mı desem yoksa kenesi mi desem bilmiyorum. Düne kadar gitmesine kesin gözüyle bakılan adam Rijkaard adını duyunca gitmekten vazgeçmiş sanıyorum. Neyse hoca en doğrusunu yapacaktır. Ya hizaya girecek yada gidecek bu adam başka çıkar yol yok artık onun için. Eminim sizde okumaktan sıkılmışsınızdır zira bende yazmaktan sıkıldım. Bu kadar sorun olacağına olmasa daha iyi sanki ama karar merci ben değilim malesef.

Ligin bitmesine bir kaç hafta kaladan itibaren yeteeeerr bitsin artık bu lig dediğimi hatırlıyorum çoğu yazıda da yazmışımdır. Ama yeni bir sezon, yeni hoca, yeni transferler falan insanı ister istemez heyecanlandırıyor. 2 hafta öncesine kadar Galatasaray'ı, futbolu, hatta yeşili bile görmek istemeyen ben şampiyonluk turuna çıkmış bir taraftar havasına büründüm bile. Bu arada hazırlık kampı ile ilgili küçük bir araştırma yaptım. Henüz belli değilmiş. Kuvvetle muhtemel yine Almanya'da falan olur ama artık onuda başka bir yazıya yazarız. Malum slogan ile yazıyı nihayete erdirelim Turkcell Süper Lig artık başlasın..

1 yorum:

  1. Kampımız hemen hemen belli oldu aslında..
    30 Haziran'a kadar İstanbul'da sürdüyoruz kampımızı ve çalışmalarımızı. 25 Haziran'da Milli Aslanlar geliyor, 1 Temmuzda Kewell geliyor, Paşa ise belli değil :)

    1 Temmuz'da Almanya'ya uçuyoruz ve Bochum kentinde bir turnuvaya katılıyoruz. Ayrıca ekstradan bir kaç hazırlık maçı yapıcaz (ayarlanırsa)

    13 Temmuz'da tekrardan İstanbul'a dönüyoruz.
    16 Temmuz'da Kazakistan'da ilk maçımız var.

    Yolumuz açık olsun..

    Alemin kralı geliyor!

    http://fossacimbom.blogspot.com/2009/06/alemin-kral-geliyor.html

    Burada yazmıştık :-)

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir