28 Haziran 2009 Pazar

Müzik Kutusu {Michael Jackson}

1- Michael Jackson
2- Barış Akarsu
3- Kazım Koyuncu
4- Nev
5- Kenan Doğulu - Etme
6- Hayko Cepkin - Demedim mi?
7- Yüksek Sadakat-Pervane
8- Kitaro - The Silk Road
9- Michael Jackson - She is out of my life

Bundan böyle pazar günleri 13:30 veya 16:00'da bir tane müzik yazısı yazmak istedik. Ne kadar spor blogu olsakta arada konu dışına çıkmak, farklı konularada değinmek gerekiyor. Bu sebeple pazar günleri müzikle ilgili konumuzla da karşınızda olacağız. Tabi düşünüyorduk bu hafta için ne yazsak diye 3 gün önce Michael Jackson'un ölüm haberiyle yıkıldık. Uzun zamandır sahnelerde olmayan Michael Jackson Londra'da vereceği konserler için hazırlanırken kalp krizinden öldü. Tabi bu doktorların ilk etaptaki tespiti daha otopsi açıklanmadı. Hatırlıyorumda 92-93 yıllarında ben 5-6 yaşımdayken TRT'de Michael Jackson klipleri çıkardı. O zamanlarda da Barış Manço'dan sonra benim en büyük zevkim Michael Jackson kliplerini dinlemekti. Yalnız ben herkes gibi onun dans hareketlerini hiç taklit etmeye çalışmadım ama onu izlemek, o şovlarını falan takip etmek büyük keyifti.

Ölmeden önce son birkaç yılı skandallarla geçti. Bunların hepsinden aklanmasına rağmen hala ona kötü gözle bakanlar oldu. Teni zenciyken hastalık sonucunda beyazlamaya başladı ama bunu bilmeyen çoğu kişi onun ırkından utandığını düşündü. İnsan içine fazla çıkmadı, onu sahneler dışında pek göremedik. Ama o kraldı. Nasıl Elvis Presley, Beatles'i biz izlemesekte alanlarının kralı olduğunu biliyoruz şimdi çocuklarımızda Michael Jackson'u izleyemeyecek ama onun popun kralı olduğunu bilecek. O şarkılarıyla, danslarıyla, klipleriyle fenomen oldu. Yaptığı dansı neredeyse okullar dans derslerinde öğretmeye başladı. Bu yüzden Michael Jackson'u ne kadar anlatsak boş. Baktığımda 3 gün boyunca bloglar Michael Jackson'u en iyi şekilde andılar bizde bugün analım dedik. Benim en sevdiğim şarkısı olan Smooth Criminal'i sizinle paylaşmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir