24 Temmuz 2009 Cuma

2009-2010 Formaları {Fenerbahçe}

Bir günlük aranın ardından formalara kaldığımız yerden devam ediyoruz bugün. Dün Galatasaray-Tobol maçını izlemek için gitmiştim yazıları Burak ve Berkan'a pasladım. Onlarda formaları yazmamışlar ikisinide burdan esefle kınıyorum (:p). Şaka bir yana bir önceki gece Fenerbahçe formalarının tanıtılacağını biliyordum yazmadan gitmekte istemedim ama bu biraz rahatsızdım o gece gelip yazamadım sağlık olsun. Geç olsun güç olmasın demişler.

Formalara gelmeden önce burdan Fenerbahce.org editörlerine seslenmeyi bir borç bilirim. Ben hemen hemen yazdığım 13 takımın formasını önce resmi sitelerinde gördüm. Fakat Fenerbahce.org'da böyle bir forma tanıtımı, yeni forma resimleri, haberi falan bulamadım. Keşke bu resimleri birinci elden alabilseydim. Neyse gelelim formalara. Doğru düzgün fotoğraf olmadığından son fotoğraftan sayabildiğim biri kaleci olmak üzere 4 farklı forma kombinasyonu var. İlki Fenerbahçe'nin kuruluş renklerinden yola çıkılarak yapılan ve 2 sezondur kullanılan sarı-beyaz çubuklu forma. Ki ilk resmimizde bu formanın ön planda olduğu bir resim. İkinci forma yine çubuklu fakat sarı-lacivert olan forma. Üçüncü ve son forma ise benim 3 forma arasında en beğendiğim. Lacivert düz forma üzerine fosforlu sarı fontun kullanıldığı bu formanın ön kısmını Fenerbahçe amblemi kaplamış durumda. Çok şık bir ayrıntı olarak dikkatimi ilk çeken şey oldu forma tanıtımında ve formaların içinde. Fenerbahçe'ye 2009-2010 sezonunda formaları ile başarılar dilerim.





Toplu fotoğrafta olmazsa olmaz tabi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir