28 Temmuz 2009 Salı

2009-2010 Formaları {Galatasaray}


İşte beklenen gün geldi. Bu yazı dizisine başlarken kafamdaki şuydu; önce Manchester'ı yazarım sonra her gün bir takımı işler Galatasaray'ımla kapatırım. Ama öyle bir baskı çemberi oluştu ki etrafımda son forma tanıtım yazısı Galatasaray olmayacak bunu belirteyim ilk olarak. Ama şüphesiz en uzun, en çok özendiğim, en içime sinecek forma tanıtım yazısı tabiki Galatasaray'ımın olacak. Yarında artık olağan seyrinde devam edecek forma tanıtımları. Ne zaman biter onu şimdi kestiremiyorum bekleyip görelim diyelim.

Forma tanıtımlarıyla ilgili ilk izlenimimi vereyim. Bir kere resimleri görmeden önce tee sezon bitiminde mor forma adı ilk anılmaya başlandığında; "ya turuncunun yerini mor falan tutar mıymış? Hem mor ile benim tok sarımın, vişneye çalan kırmızımın ne alakası var?" demiştim. Fakat yönetim çok doğru bir hamle yaparak mor formayı kaptanın sırtına geçirmiş mi? E Serap gelde sıkıyorsa beğenme.. İlk başta göz aşinalığından kaynaklanan bir yadırgama var kabulüm ama gördükçede ya fena olmamış sanki diyor insan. Kimin var böyle rengarenk forması benim takımımdan başka. Hemen soldaki resmimizde Arda'nın gözlerine bakar mısınız, dudak büküşüne falan. "Vay be güzel oldu sahiden" der gibi bakıyor. Yazının tepe resminde de gördüğümüz üzere biri antrenman ikisi kaleci olmak üzere toplamda 6 forma kombinasyonu var. Antrenman formasını siyah olduğundan beğenmediğimi daha önce yazmıştım. Hala aynı fikirdeyim. Orkun'un üzerindeki kaleci formasını çok tuttum. Altın sarısı sanıyorum. Gayet şık bir forma olmuş açıkçası.

Şimdi biraz klasik forma tanıtımına dönersek; Adidas sponsorluğunda hazırlanmış 3 forma kombinasyonu var Galatasaray'ın. Klasik olarak tabir edeceğimiz sarı kırmızı parçalı forma altına beyaz şort, geçen seneden hatırladığımız fakat bir parça modifiye edilmiş beyaz forma ve son olarak ilk defa denenen görücüye çıkan ve şüphesiz sezonun en çok konuşulacak forması olan mor forma. Adidas formalarını beğenmediğimi daha önce bir çok kereler söylemiştim. Ama kör fanatikliğim (:p) Adidas'ı bile sevdirdi bana. Ki hiç bir rahatsızlık hissetmedim.





Tanıtımla ilgili ıvır zıvır ayrıntılarda şunlar; tanıtım Kalamışta yapılmış. Forma ile ilgili
Rijkaard; "Galatasaray'da olmaktan dolayı çok mutluyum. Yeni bir sezona başlıyoruz, yeni formalarımız çok güzel ve bu formalarla çok başarılı olacağımızı düşünüyorum. Özellikle bu mor forma rakibin kafasını karıştıracaktır. Bunu bir avantaj olarak kullanacağız."
Arda; "Evet son derece güzel bir forma olmuş. Ama bu formaları dışarıda giyeceğimizi düşünüyorum. Çünkü biz her zaman parçalı formadan yanayız. Tüm formalarımız çok güzel olmuş, önemli olan bu formalar ile maçları kazanmak."
Baros; "Sahada 11 tane kaleci gibi olacağız. Tabi bu işin şakası. Geçen sezon bekleneni veremedik ama bu sezon çok daha iyi geçeceğine eminim." demiş.

Şimdi Arda'ya tamamen katılıyorum. Her Galatasaray'lı katılır. Galatasaray'ın forması parçalıdır zira. Ben 22 yaşındayım kendimi bildim bileli bu durum böyle. 3 forma içerisinde en beğendiğim elbette parçalı forma oldu. Sonra mor en sonda beyaz formayı beğendim. Son bir kaç cümlede rakiplere etmek gerekirse; mor forma ile ilgili yapacağınız her türlü espri, laf dokundurma, şaka kabulümüzdür ve gülünüp geçilecektir. Yalnız birinizin baklava dilimli forması birinizinde fosforlu forması olduğunu hatırlatmayı bir borç bilirim :)

Galatasaray'ıma 2009-2010 sezonunda 3 kulvarda da 3 forma ile başarılar dilerim. Yürüyedur Cimbom'um..

5 yorum:

  1. saraçoğluna mor forma ile gelmeniz dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Barca pembe forma yapınca ne güzel diyorlar biz mor yapınca demedikleri kalmıyor :)

    mor formanın 'galatasarayın mükemmel forması' olması bir avrupa kupasına bakar :)

    YanıtlaSil
  3. Bizlere "Mor formayla gelin", "World Puanlarla Arda'yı alalım", "Vadaaaa" gibi aklı sıra laf dokundurmaya çalışanlar 10.haftadan sonra şortlarının özellikle arka kısımlarına ABDUL KADER KEITA, MILAN BAROS, ARDA TURAN, HARRY KEWELL gibi reklamlar alacaklarını biliyorlarmı acaba?


    Birisi gece yolda parlar, diğeri 1950'li yılların kazakları gibi forma çıkartır.

    YanıtlaSil
  4. Bana diyecek bişey kalmamış :D

    Formalarda güzel olmuş be :p

    YanıtlaSil
  5. Parçalının içi çok hoş. Her eve lazım :P

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir