16 Temmuz 2009 Perşembe

2009-2010 Formaları {Inter}

İtalya'ya doğru bir yolculuk halindeyim bugün. Aslında niyetim kesinlikle sırtında Ibrahimovic yazan bir forma bulmaktı fakat çok uğraşmama rağmen hiç bir yerde bulamadım. 3. formalarınıda bulamadım hatta. Oysa en çok özendiğim formalardan biri olmalıydı Inter forması. Bakalım yazı dizisini bitirmeden yeni formaları denk gelirse sırtında Ibra yazanıda bulursam Inter #2 yazısı çıkabilir bir ihtimal. Gelelim bugünkü formalara. İlk formamız Inter'in deplasman forması olan beyaz forma. Sanıyorum sırtındaki yazının rengi siyah olacak dolayısıyla pek ilgimi çeken bir forma olmayacak benim. Ibrahimovic giydikten sonra ilgimi çeker mi? Sanırım çekebilir. İkinci formamız ise klasik Inter çubuklu forması. Siyah ve mavi çizgilerden oluşan forma. Son resmimiz bu iki formanın önden görünüşleri. Sağ göğsün üzerinde yine Nike amblemi ayrıca formaların resmi sponsoru Pirelli yazısı dikkatimizi çekiyor. Uefa'nın getirdiği zorunluluk sebebiyle 3. forma yapılıyor ya demin söylemiştim bulamadığımı dilerim Inter'in 3. forması kırmızı olur. Yeniliklere açık olmak lazım değil mi? Hem yakışırda tahminimce.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir