30 Temmuz 2009 Perşembe

2009-2010 Formaları {Olympique Lyon}

Elano transferinden biraz sıyrılıp forma tanıtımlarına artık geri dönelim dedik. Tamam çıldırdık bitti (desemde inanmayın :p). Bugün Fransa dolaylarından Lyon'u ziyaret edelim dedik. Zira deplasman forması inanılmaz hoşuma gitti. Galatasaray'da böyle bir forma düşünse ya. Şöyle altından alev çıkıyormuş gibi görünen. Hani ateş falan yakışır takımıma. Neyse çok dağıldık dün geceden beri ciddi olalım formalara dönelim. Lyon sanırım iki farklı formasına iki farklı markanın reklamını alan tek takım. Şaşırdım ne yalan söyleyeyim. Formaları yazmadan önce dikkatimi çekmemişti zira bu durum. Umbro sponsorluğunda hazırlanan formada Apicil, Ticket ve Novotel markalarının reklamları bulunuyor. Lyon köşe oldu sanıyorum. Benzema'nın satışı forma reklamları falan. İlk resimdeki forma dediğim gibi favorimdir. Zaten bir formaya kırmızı giriyorsa tamam illaki beğenmem lazım. Bu kırmızı-siyah karışımı forma Lyon'un deplasman forması. İlk formayı ne kadar beğendimse ikinci formadanda o kadar beğenmedim. Sade bir beyaz formanın göğüs kısmının altına biri mavi biri kırmızı iki bant çekmişler, ne o formaya hareketlilik kazandıracak. Kolaya kaçılmış biraz. Bu resimde Lyon'un Gerland Stadında giyeceği iç saha forması yani. Son resmide diğer iki resim gibi Lyon'un resmi sitesinden aldım. Zaten en alttaki resim ile açılıyor site. Hoş bir forma tanıtım resmi olmuş. Lyon'a Serie A'da yeni formaları ile başarılar dilerim. Geçen seneki Bordeaux ve Marsilya'nın darbesinden sonra ihtiyacı var sanıyorum şansa..



2 yorum:

  1. Alttaki fotoğrafta Toulalan'ın üstündeki (en öndeki) mavi forma favorimdir. Bu arada iki reklam olayına gelince, bu paraları nereden buluyor sanıyorsun Aulas?

    YanıtlaSil
  2. Şimdi anladım nerden bulduğunu :D

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir