11 Temmuz 2009 Cumartesi

Ukalalık Bile Yakışıyor

Real Madrid hakkında söyleyecek özel bir şeyi olmadığını belirten Mourinho, "Real Madrid? Onlarla henüz karşılaşmadık. Yine de onlardan korkmuyorum. Onlar sahip oldukları yetenekleriyle dünya kulübü olabilirler, dünyann gözü onların üzerinde olabilir. Ama onlar için söyleyeceğim özel birşey yok" dedi. Bu sezon flaş transferlere imza atan Juventus için ise isim vermeden, "Herhangi bir İtalyan takımından korkmuyorum. Yaptıkları şey normal, herkes daha güçlü olmaya çalışıyor" şeklinde açıklamalarına devam etti. Deneyimli teknik adam sözlerine, " Her zaman aynı görevde bulundum. Geri dönmekten mutluyum. Çalışmayı, oynamayı, teknik direktörlük yapmayı, rekabeti seviyorum. Gelecek sezonun hazırlıkları çerçevesinde önümüzdeki hafta hazırlık maçları başlayacak. Mutluyum ve tatmin olmuş durumdayım." şeklinde devam etti.

Mourinho'nun bu ukala, kendini beğenmiş, kibirli tavırlarına hayranım. Neden bilmiyorum ama böyle ukala insanlar bana hep çok sempatik gelmiştir. Mesela aynı şeyi Ronaldo'da da görüyoruz. Kendine güvenmesine saygı duyuyorum sanırım. Yine dünyayı kaale almayan açıklamalarda bulunmuş yaptığı basın toplantısında. Real'de kimmiş, Juve kimi alırsa alsın tavırlarında yine Jose. Zlatan ile inanılmaz bir ikili durumundalar ayrıca. Geçtiğimiz sezon oynanan Sienna maçını kim unutabilirki. O maçta tek kelime ile çıldırtmıştı Ibrahimovic'i. Ben yaptım doğru düşüncesindeki teknik adamlarında başında gelir. Mourinho'nun Türkiye şubeside milli takımlar teknik direktörü Fatih Terim. Kendine güven bir şekilde başarıyı getiriyor olsa gerek. Dünyanın en tehlikeli forvetide elinde. Daha ne olsun? Bir tek Avrupa arenasında başarı eksik Inter adına oda yakındır. Ben bu sezon Inter'in Avrupa'da artık adını yeniden en üstlere yazdıracağını düşünüyorum. Hem Ibra için hem Mou için bunu istiyorum aslında. Mourinho böyle kendine güvenmeye devam edecek ve başaracakta. Ona boşuna çok özel biri demiyorlar.

ps: Ben Mourinho haberini okuduktan sonra yazmayı planlarken Seyyah El-Fakir'de bir yazı gördüm Mourinho'nun meşhur açıklamaları diye bu kadar tesadüf olur dedim. Okunası bu yazı için Enes Özbey'e teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir