12 Kasım 2009 Perşembe

2010 Dünya Kupası Formaları {Japonya & Almanya}

Dün yeniden forma yazısı yazmaya başladım. Gelecek sene Güney Afrika'da düzenlenecek 2010 Dünya Kupası'na katılacak milli takımların formalarını ele alacağımızı söylemiştim. İlk olarak da İspanya ile Arjantin formalarını yazdım. Bugün ise Japonya ve Almanya ile devam ediyoruz. Asya'daki elemelerin en önemli takımlarından birisi olan Japonya elemelerde Asya'da 1. grupta mücadele etti ve topladığı 15 puan ile Avustralya'nın ardından Dünya Kupası'na katılma şansı kazandı. Japonya'nın forması koyu mavi ağırlıklı. Ama zaman zaman beyaz ve kırmızılarla desteklenebiliyor. İşte Japonya'nın Güney Afrika'da giyeceği forma;


Japonya'yı yazdıktan sonra Almanya'ya geçelim. Dünya Kupası Avrupa Elemelerinde 4. grupta mücadele etti Almanya. Rusya ile aralarında geçen müthiş çekişmenin ardından Rusya'yı, Moskova'da 1-0 yenerek Dünya Kupası'na gitmeyi garantilemişti. Son maçların ardından da topladığı 26 puanla Dünya Kupası'na direkt katılma hakkı kazandı. Almanya'nın 2010'da giyeceği formanın lansmanı geçtiğimiz haftalarda yapılmıştı. Almanya'nın klasik formaları beyaz ağırlıklı ve siyah desteklidir. Beyaz formaya siyah şeritler ve ince çizgiler atılarak piyasa sürülür Adidas tarafından. Gelecek sene giyecekleri forma da açıkçası farklı olmamış. Dün Arjantin için en önemli futbolcunun Messi olduğundan bahsetmiş ve forma lansmanında da Messi'yi ön plana çıkardıklarını söylemiştim. Almanya için vurgulanan isim ise kaptan Michael Ballack olmuş. İşte Almanya, Güney Afrika'da böyle görünecek;


2 yorum:

  1. bu turnuvAdada almanyayi tutacagim ...

    nede olsa almanyada yasiyorum dimi ...

    2010 türkiyenin formasi olmayacak, 2014 kadar bakalimneler olacak?

    YanıtlaSil
  2. Adidas.co.jp karşılama ekranında her takımın hikayesi olan bir formaya ihtiyacı var diyor ve http://www.adidas.com/jp/sports/football/jfa/index.asp adresine yönlendiriyor. http://www.2288gs.com aklıma geldi!
    Japonya'nın motifleri güzelmiş, çok alakalı değil ama bana 1993 Brezilya formasını hatırlattı. http://www.switchimageproject.com/2008/10/brazil-football-shirts-away-1992-93.html

    Blogu yeni fark ettim, ellerinize sağlık, başarılar...

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir