11 Ocak 2010 Pazartesi

Elano Mutsuz Diyenlere Cevap

Kewell ile kampta yapılan röportajın görüntülerini izledim. Bu röportajda daha doğrusu görüntülerde herkes Kewell'ın cümlelerini konuşadursun, benim dikkatimi çeken asıl durum Elano ile ilgiliydi. Büyük bir kesim Elano'nun Galatasaray'da mutsuz olduğunu, kimseyle anlaşamadığını, takım tarafından dışlandığını söylüyordu. Maç içinde atılan paslara hiç girmeyeceğim. Fakat Elano mutsuz diyenlere, Kewell röportajını tokat gibi çarpmak istiyorum. Artık Galatasaray ile uğraşılmasın, bir son bulsun bu durum. Biz bizi biliyoruz. Nasıl mutsuz bu adam yahu? Yaptığı tabiri caizse maymunluklarla Harry'ye iki laf ettirmedi baksanıza. Bir kameranın arkasına geçer buraya bak diye işaret eder, bir kenarda koltuğa oturur olmadık el kol hareketleri yapar. Kewell da neşeli adam, güler yüzlü falan ya hemen yoldan çıkıyor bulunca böyle bir ortamı. Gülmeyeyim diye kendini kasmaktan krize girecekmiş neredeyse :) Görüntüleri izlerken inanılmaz keyif aldım ben. Siz de izlemek isterseniz buyrun, Elano'nun Kewell'ı ve oradaki ekibi nasıl krize soktuğunu görün;

4 yorum:

  1. Gülmekten öldüm, arkadaşlık bağlılık böyle birşey işte hergün medyada çıkanlara inat, gerçekler burada! (:

    YanıtlaSil
  2. Elano saha içinde soguk gözüküyo biraz ama bu da iş disipliniyle alakalı sanırım.Yoksa ne kadar eğlenceli bi kişilik oldugunu görüyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. ya kamp günlüğü yayınlandığından beri bu videoyu arıyorum :) internetten izlediğim için takılıp duruyordu tam izleyememiştim. çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. elano su anda uyum cabasında nonda da ılk geldıgınde uyum sorunu cekmıstı bunu galatasaray'ın 85.sayısındakı ropartajında da soylemıs anlayacagınız elano ılerde GS ye buyuk yarar sağlayacak..

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir