23 Şubat 2010 Salı

Ziya Doğan İstifa Etti

Ziya Doğan'ı ben kriz anlarının en önemli teknik direktörlerinden birisi olarak kabul ediyorum. Para yok, pul yok ve takım kötü durumda ama Ziya Doğan o takımın başına geçtiğinde kendi bulduğu futbolcularla, çok ucuz ücretlerle takımı bir noktaya getirmesini başarır. Yani Süper Lig'de onun teknik adam olarak çektiği sıknıtıyı başka bir teknik adam yaşadı mı veya yaşayabilir mi bilmiyorum. Diyarbakırspor, Süper Lig'e çıktığı günden bu yana binbir türlü sorunla uğraşıyor. Önceleri diğer takım taraftarlarının bu takıma karşı kötü söylemleri vardı, sonrasında mali sıkıntılar yaşadılar ve oyuncular idmana çıkmadı, para olmadığı için doğru dürüst transfer yapamadılar ama Ziya Doğan bütün bu zor şartlara rağmen takımı düşme potasının bir üst sırasında tutmayı başardı. Ayrıca takıma iyi futbol oynatmaya çalışıyor ve Fenerbahçe deplasmanında bile pozitif futbolları vardı. Üç büyüklere de en zor anları yaşatan takımlardan birisi olmuşlardı. Ama son olarak kendi sahalarında aldıkları Denizlispor mağlubiyeti bardağı taşıran son damla olmuş.

Ziya Doğan istifa ettiğinde de Diyarbakırspor'un hocam ne yapıyorsun, takımda kal dediğini hiç düşünmüyorum. Hemen teknik adam arayışlarına girmişler ve Hikmet Karaman'la falan görüşmüşler. O da haliyle ateşten gömleği giymedi ve teklifi kabul etmedi. Sonuçta herkes Ziya Doğan olamıyor. Diyarbakırspor'u şimdi çok zorlu günler bekliyor diyorum ve ligden düşmeleri bence hiç sürpriz olmaz. Hatta beklendik bir sonuç. Manisaspor'un bir çıkış yakalamasını bekliyorum ve Denizlispor çok hızlı bir şekilde geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir