27 Mayıs 2010 Perşembe

Çok Önemli Duyuru

Gelen bir mail üzerine bunları yazmak istiyorum, çünkü çok önemli. Galatasaraylı bir arkadaşımızın kardeşine lösemi teşhisi konulmuş. Bu kardeşimiz yıllardır abisiyle beraber Galatasaray tribünlerinde olan ve Sundaysuprize isimli blogun da sahibi. Kardeşimizin tedavisine acilen başlanması gerekiyor ve tedavinin en iyi yapılacağı yerler Çapa ve Cerrahpaşa Hastaneleri. Arkadaşlarımızın isteği ise bu iki hastaneden birisine sevk yaptırmaları için bu hastanelerde çalışan bir doktor bulmaları gerekiyor ama kendi çabalarıyla bunu pek başaramamışlar. Bu yüzden bizlerden bunu duyurmamızı rica ettiler ve bizlerde elbette kabul ettik. Çünkü bu durum ihmale gelmez ve hepimizin elimizden gelenin en iyisini yapmamız lazım. Sizden ricam, eğer arkadaşların isteklerine yardımcı olabilecek durumdaysanız aşağıda vereceğim telefon veya e-mail adresine başvurmanızdır. Kardeşimize tekrar acil şifalar diliyorum.

YUNUS DİNÇ (Kardeşi ŞÜKRÜ DİNÇ)
yunus_dinc@colpal.com
only_you89@hotmail.com
Telefon: 0 538 891 49 49

3 yorum:

  1. ilginiz için çok teşekkürler..
    allah razı olsun

    YanıtlaSil
  2. öncelikle merhaba..

    bireysel olarak blog sayfalarına yazıları göndererek yardımcı olmak isteyen berkay arkadaşıma öncelikle sonsuz teşekkürler.

    sonra da bu kötü durumuma yardım elini uzatmak isteyen tüm blog sahibi arkadaşlara ve de gün boyunca mail ve tlfla ulaşan, dualarını esirgemeyen tüm insanlara sonsuz teşekkürleri bir borç biliyorum.

    daha geçen sene Anıl kardeşimiz için çabalırken bu sene kendi öz kardeşim için bu lanet hastalıkla mücadele edeceğim hiç aklıma gelmezdi.

    dün itibariyle yeditepe ve kartal eğitim araştırma hastanelerinin ortak teşhisiyle başlangıç aşaması lösemi teşhisi konulmuştu.

    ve bugün bir arkadaşımın aracılığıyla cerrahpaşa hastanesine gittik. maalesef dün bize söylenen başlangıç aşaması lafının çok çok çok iyimser bir tabri olduğu yapılan ekstra tahliller ile ortaya çıkmış oldu.

    akut lösemi son koyulan teşhis ve durum maalesef ki son derece ciddi. tedavi altına alınmadığı her geçen gün vücutta hızla yayılacağı söylendi. vücudunda da morarmalar başladı kardeşimin.

    ve daha da vahimi istanbul'da tedavi altına aldırabileceğimiz bir hastane yok. evet ne yazık ki hastanelerde boş yatak olmadığı için hiç bir hastane kabul etmiyor.

    ve bizim için artık çapa-cerrahpaşa fln önemli değil. boş yatak bulabileceğimiz bir hastane arıyoruz.

    - istanbul ünv. tıp fakültesi
    - marmara ünv. tıp fakültesi
    - GATA haydarpaşa
    - okmeydanı eğitim ve araştırma hastanesi
    - istanbul eğitim ve araştırma hastanesi
    - haseki eğitim ve araştırma hastanesi
    - kartal lütfi kırdar eğitim ve araştırma hastanesi

    bu hastanelerin ONKOLOJİ Tedavi Merkezlerinden birisine yatış sağlayabilmemiz adına bize yardımcı olabilecek insanlara ihtiyacımız bulunmaktadır.

    Allah rızası için yardımcı olun bizlere...

    YanıtlaSil
  3. kayseri'den yapabileceğimiz bişey olursa yardımcı olmak isterdim.ama İstanbulla bi bağlantım yok ne yazık ki..çok geçmiş olsunç

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir