4 Ocak 2011 Salı

Colin Kazım Richards Galatasaray'da

Ben ihtimal vermiyordum bu transfere, hatta Kazım ile Galatasaray görüşüyor diyen bizim FCN Blog'dan Barış'la da bu yüzden papaz oldum ama o haklı çıktı. Bana da gün içerisinde Kazım işi bitti dendikten sonra Fenerbahçe ile Kazım'ın yollarının resmen ayrıldığını gördüm ve eli kulakta bekleyen Galatasaray'da işi bitirmiş oldu. Sözleşme 3.5 yıllık. Ayrıca da 35 maddelik bir disiplisn talimatnamesinden, futbolcunun alacağı ücreti maç başına alacağıda söylentiler arasında. Bu transfer yarın resmen açıklanır ve biz de KAP'tan sözleşmenin detaylarını öğreniriz.

Edit: Bu arada Kazım için de resmi açıklama gelmiş durumda. http://www.galatasaray.org/futbol/futbol_as/haber/8883.php

Bir Edit Daha: Berk İsmail Ünsal ile de 2010-2011 2.yarısından başlamak üzere 2012-2013 futbol sezonu sonuna kadar sözleşme imzalandı. Futbolcu Gaziosmanpaşa da top koşturuyordu ve bir süredir de bu isim konuşuluyordu zaten. Onun için de biraz bilgi topladıktan sonra bir yazı yazarız.

Ayrıca Anıl Dilaver'le de 4 yıllık sözleşmenin yenilendiğini yazmıştık.

5 yorum:

  1. SADECE iKi KELiME: yAZIKLAR OLSUN!!!!

    YanıtlaSil
  2. Colin transferine söylicek söz bulamıyorum saçmalık diyorum ama biraz umut vermek gerekirse sanırım son milli takım kadrosunu hollada maç kadrosunu bile çağırılmıştı hiç oynamamasına rağmen bu yüzden tek dileğim hiddinkin hakkında yanılmamasıdır.

    YanıtlaSil
  3. keşke fenere gitmeden once bize gelseydi şuan çok farklı yerlerde olurdu ayrıca eğer oynarsa kafasını futbola verirse neler yapabilecegini hepimiz biliyoruz bu kadar kötümser olmamak lazım bekleyip görecez ama ben umutluyum

    YanıtlaSil
  4. Vazgeç artık yönetim onun bunun artığını toplamaktan!!!

    YanıtlaSil
  5. misimovicin,keitanın hatta lincolnün ruhsuz diye kovan bu hanzo sürüsü kazımı alıp şov yaptığını zannediyor galiba.herkes yazmış bu da benden olsun, YAZIKLAR OLSUN...

    gslileri ve yeni gsli olacakları soğutuyorlar camiaya,mesele yanlış adam seçimi yada takımı kötü yönetmek değil,taraftarın isyan ettiği mesele kazımın ta kendiisi işte onun suletinde ortaya çıkan vizyonda,sahtelikte,ikiyüzlülükte,iğrençlikte daha çok şey yazılır ama makam değse bile o kişiler için değmez asıl mesele bu...

    bu tablo bana demiröreni anımsatıyor önümüzdeki yıl başarı gelirse bu alınan adamlarla ne yaptıkları şeyler hatırlanır ne de başka bi şey yine büyük başkan olurlar.ama gerçek gsliler gözünde hepsi birer yaratıklar bunu unutmasınlar.bunun fitili ardanın kız arkadaşına sövüldüğü gün o yüzsüz hefifin çıkıp taraftar haklı demesiyle ateş almıştı resmen o gün bimişti adnan polat bizim için zaten hiç boşuna uğraşmasın daha fazla alçalmak için...

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir