4 Mart 2011 Cuma

SC Transfer; Anıl Tatar

Los Galaktikos'u kurma yolundaki çabalarım devam ediyor, aslında Los Galaktikos'dan da öte Karadeniz konseyini kuruyorum sanki. Sevgili Atilla Abi sağolsun beni kırmamış ve kendi blogunun da olmasına rağmen Sportif Cümleler'e yazmayı kabul etmişti. Kendisi aslında bir nevi blogun sportif direktörü ama sonu Adnan Sezgin'e benzemesin demek lazım :) Tabii bu şaka, Atilla Çelik'in kalitesini tartışmak benim haddime değil.

Yeni transferimiz ise sevgili Anıl Tatar. Ben kendisini ilk olarak GSCimbom'un eski forumundan tanıdım, sonrasında forum olayından koptuk ama blogger günleri bizleri yeniden kendimize getirdi. Anıl'ın da Plaseyi Hanri Gibi Vuruyorum isimli blogu var, zaten kendisini oradan bilen biliyor. Farklı ve kendine has bir yazı tarzı vardır, yaklaşımları ilgi çekicidir ve bünyesindeki Karadenizli özelliğini her zaman yansıtır. Ben de bir Karadenizli olunca sanırım bu konuda biraz memleketçi oluyorum. Anıl'ın da çarşamba günleri Sportif Cümleler'de futbol ve Galatasaray üzerine yazdığı yazıları olacak. Kendisi için de, bizler için de hayırlı olur umarım ve Anıl'a da bizleri kabul ettiği için teşekkür ediyorum...

Los Galaktikos hamleleri de devam edecek elbette :)

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun hem bloga hemde Anıl'a. :)

    YanıtlaSil
  2. Hey yavrum hey. Bildiğin Karadeniz Ülkü Ocaklarını kurduk Anıl'ımla, Tatarımla. Duruşuna kurban. :))

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir