31 Aralık 2012 Pazartesi

Ne Güzel Bir Yıldın Sen 2012


2012'yi de devirdik. Blogu 9 Mart 2009'da açmışız, Mart 2013'de 4. yılı da devirmiş olacağız. Lincoln'e sitem dolu mesajlarla açtığımız bu blog, Fatih Terim ve Galatasaray'a övgü dolu mesajlarla devam ediyor. Blogu kurduğumuz günden bu yana hep başarısızlık gördük ama geçen sezon kazandığımız şampiyonlukla blogun bu lanetini kırdığımızı düşünüyorum.

Şaka bir yana, özellikle son 1.5 senede blog adına istediğimi yapabildiğimi düşünüyorum. İlk kurulduğu günle bugün arasında çok fark var, zamanla geliştirdim kendimi ve istediğim konuma ulaştırdım blogu. 2012 bu açıdan da güzel bir yıl oldu.

2013'de de askerlik yolu görünüyor benim için. Ya Şubat ya da Mayıs ayında. Büyük ihtimalle Mayıs ayı görünüyor ama belli olmaz. Uzun dönem olacak, bu da uzun bir ayrılık demek. Şimdiden konuşmak zor ama döndüğümde blog devam eder mi bilemiyorum, o anın psikolojisi ne getirir?

2012, Galatasaray adına çok güzel bir yıl oldu. Sadece futbol açısından da söylemiyorum bunu, tüm branşlar müthiş bir hareketlenme içerisinde. Futbolda gelen şampiyonluk, devamında gelen Şampiyonlar Ligi 2. turu, geçen sezonun Euroleague başarısı, kadınlar voleybolunda Galatasaray'ın yükselişi, Engelsiz Aslanları zaten saymıyorum bile, öyle bir istikrar yeryüzünde yok. İyi bir yıldı yani, bu gidişatla da 2013'ün de çok güzel geçeceğini düşünüyorum.

2012 boyunca blogu okuyan, yorum bırakan, sosyal medyada beni takip eden herkese çok teşekkür ederim. Güzel bir ortam, iyi bir hava yakaladık ve bunun uzun bir süre daha devam etmesi en büyük temennim.

2012'nin sonuna denk gelen ama 2012 denildiğinde aklımıza ilk gelecek şarkıyla herkese iyi yıllar dileyelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir