11 Ocak 2013 Cuma

Huzur


Teklif Real Madrid'den geliyorsa, bu teklife hayır deme lüksün pek yok. O an başarıyı veya başarısızlığı pek düşünmeden Real Madrid'e odaklanıyorsun.

Peki ne oldu Real Madrid günlerinde dersek, sezona sakat girdi Nuri Şahin. Kafamda kurduğum kadroda, Khedira'yı yemiştim ben ve Nuri Şahin gittiği gün formayı alır diyordum.

Zaten şöyle bir inanış vardır, eğer Nuri Şahin Almanya'yı seçmiş olsaydı, Khedira'nın yerine oynayan o olurdu gibisinden. Altı da dolu olan bir görüş bu. Nuri Şahin daha yönlü bir oyuncu bana göre ama Real Madrid'de tutunmak adına da bazı şartları yerine getirmek lazım, fizik olarak iyi durumda olmak gibi. Mourinho'nun da sık sık dile getirdiği bir durumdu ve bu mazeretten kaynaklı ona forma şansı pek vermedi.

Bu sezonun başında da daha iyi konuma gelmesi için Liverpool'a kiralandı Nuri Şahin ama Premier Lig'in temposu da Nuri Şahin'e pek yaramadı ve bu evlilik kısa sürdü.

Ben bu kadar çabuk bir geri dönüş olacağına inanmıyordum. Sezon sonunda bu tip bir hamle beklerken hiç beklenmeden, 1.5 sezonluk kiralandı Nuri Şahin ve opsiyonu da Dortmund'un elinde.

Düştüğünde açık kapı bulabilmek önemli, Nuri Şahin'in Dortmund günleri fazlasıyla efsane geçmişti ve bu mazinin de getirisi Nuri Şahin'i geri döndürdü. 1.5 sezondur kıvamda olmayan bir Nuri Şahin'den bahsediyoruz ama Klopp'un elinde Nuri Şahin'in de bir an önce hazır olacağını ve formayı kapabileceğini düşünüyorum.

Bu transferin tarifi ''huzur'' oldu aslında. Bu saatten sonra Nuri Şahin, tüm kariyerini Dortmund'da düşünmeli ve iyi olduğu yerde kalmalı. Dortmund'da da en iyisini yapar, maceraya hiç gerek yok ve bayrak adam olmak için çabalamalı bence.

Şampiyonlar Ligi'nde de forma giyebilecek Nuri Şahin, bu açıdan da sevinçliyim. Milli Takım adına da seviniyorum, Nuri Şahin'i kazanmak adına güzel bir ortam doğdu. Ayrıca Dortmund'u tutmak adına da bir neden daha, Nuri Şahin'in dönüşü...

3 yorum:

  1. Benim görüşüm bu doğrultuda değil aslında yazılanlar çok doğru evet ama bu bence kaybetmektir Nuri nin Liverpool ile çıktığını ilk bir kaç maçı izledim ve yolun buralara geliceğini tahmin etmek güç değildi. İspanya da ayakta kalamayan adamın İngiltere de varlık göstermesinin beklemek zaten hayalcilikti. Bir buçuk sene içinde hem real hem liverpool formasını üstüne geçirmek senden beklentiyi gösterir hatta inter ve arsenal de çok koştu peşinden ama dediğim gibi Nuri ben sıçtım mumu nereye dikiyim noktasına geldi ( cem yılmaz tabiri:)) Bunun üstüne geri döndü o seviyeye tekrar ulaşıcağı kanısında değilim ama ulaşsa bile çok daha yukarısı hayal edilen bir yetenek kayboldu...

    YanıtlaSil
  2. Adam Şampiyonlar Ligi'nin favorilerinden olan Dortmund'a, yuvasına geri döndü. Çok doğru bir hamle yaptı. Daha yukarısı denilen yer neresidirki? Real cadı kazanına dönmüş durumda bu aralar. Arsenal'ın Dortmund'dan daha büyük olduğu söylenemez. Keza Inter de mazisini arayan bir halde. Başarılar Nuri

    YanıtlaSil
  3. Daha yukarısı Xavi olmaktır Nuri o potansiyeldeydi ama asla oralarda olamıyıcak artık hatta Selçuk İnan seviyesine gelebileceğine bile inanmıyorum.. Dortmund CL nin favorisiyse biz kesin kupayı alırız:))

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir