4 Mart 2013 Pazartesi

Forma Adaleti?


Mesele, gitti de şimdi mi kıymete bindi meselesi değil. Şans bulamıyordu ve gönderildi. 1 milyon avro'luk iyi bir kontratı da vardı, belki biraz da bu düşünüldü.

Şans bulma mevzusu aslında mesele. Neden şans bulamadı, neden hiç değerlendirilmedi. İlk sezon Melo'dan formayı almak zordu. Müthiş bir kadro istikrarı vardı ve bu istikrar da bozulmadı doğal olarak. Bu sezon ise farklı, formsuz futbolcular var. Başta da Melo gibi ama formsuz olan futbolcularda çok ısrar edildi ve bu da forma dağıtımı konusunda bazı eleştirilere yol açtı.

Ceyhun Gülselam'ın Galatasaray kariyerinde hatırladığım tek maçı, geçen sezon Mersin İdman Yurdu deplasmanı. İyi de oynamıştı ama Melo'nun cezalı olduğu bir maçtı sanırım. Dediğim gibi, geçen sezon formayı almak çok zordu, birşey diyemem ama bu sezon daha fazla şans verilebilirdi.

1.5 sezon neredeyse hiç forma giymeyen Ceyhun Güselam'ın, bugünlerde Kayserispor'un çıkışında önemli bir payı olduğunu düşünüyorum. Kendini yeniden hatırlattı bizlere, 1.5 sezonun pasını çabuk attı. Bunu da görünce doğal olarak, Melo üzerinde ısrar ederken, neden diğer isimlere hiç şans vermedik diye de sormamız gerekiyor.

Ayrıca ben olsam, sezon sonunda Kayserispor'dan ayrılmazdım. Opsiyonu yok bildiğim kadarıyla ama bu gidişatı sonrasında Kayserispor onun kalıcı transferini gerçekleştirmek isteyecek. O da bu yükseliş sonrası gelecek sezon için Galatasaray kadrosunda düşünülebilir ama Culio'nun Orduspor günlerini hatırladığımda, bu geri dönüş Ceyhun Gülselam için iyi olmayabilir, bunu da itiraf etmek lazım.

Diğer korkum da şu. Furkan Özçal'ı da hiç izleyemedik, büyük ihtimalle sezon sonunda ayrılır o da. Sonrası peki, gittiği takımda o da çıkış gösterirse? Gösterebilir, yetenekli bir isim olduğunu biliyoruz ama neden bu futbolcular hiç şans bulamıyor, denenmiyorlar hiç.

1 yorum:

  1. aslında uzun zamandır senden boyle bır yazı beklıyodum nıhayetınde bugun gormek nasıp oldu. ceyhunu ılk mıllı takımda tanımıstım ve top teknıgıne oyun zekasına hayran kaldıgım bırıdır kendısı. yanlız bızım ulkemızde onun oynadıgı mevıdekı oyuncular savasacak hıc durmadan kosacak oyun zekasına gerek yok kossun pres yapsın yeter bızım ulkemızde boyle evet ceyhun yapı ıtıbarı ıle bıraz agır bır oyunce tempoluda sayılmaz fakat bana gore tam gorev adamı trabzonda bır cok macta bunu kanıtlamıstır kendısı meloya tanınan sansın kı ben ona abartılı bır musamaha dıyorum yakın bır derecesı ceyhuna sunulmus olsaydı suan farklı seyler konusuyo olabılırdık. hatta pes 13 de bıle orta saham selcuk ceyhun wesley uclusudur :) ben sevıyorum ceyhunu oyun zekasını top teknıgını oyunu zarıf ve estetık oynayısını sevıyorum umarım bu cızgısını bozmaz herhangı bır sakatlık yasamaz dılerım elımızde kı yeteneklerı gorememek teknık heyet sorunudur suanda bıle yektayı kullanamamak emre colaka sınıf atlatamamak sabrının savunmadan seken her topa sut atmamasını saglayamamak teknık heyetle alakalıdır bır donemım en ıyı sol bekı olan caglardan verım alamamak onun ıcınde bulundugu pıskolojık sorunları atlatmasını saglayıp eskı hırsına kavusmasını saglayamamak teknık heyetle alakalıdır benım gorusum budur bırazda oyuncuların kendısnınde eksıklık var bazı seylerı kendılerı yapabılecek konumdalar ve her ımkana sahıpler ama neden yapmazlar anlamıyorum yazı ıcın tekar tesekurler bırcoklarının gormedıklerını goren bırılerının oldugunu bılmek guzel...

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir