18 Nisan 2013 Perşembe

A2 Takımı Adına Yapılan Bir Transfer


Devre arası transfer döneminde, anlam veremediğim iki tane hamle vardı. Birincisi, Mersin İdman Yurdu'nun Can Erdem transferi, diğeri Akhisar Belediyesi'nin Özgürcan Özcan transferi.

Can Erdem konusunda yanıldığımı itiraf edeyim. Verdiği katkı anlamında yazmıyorum bunu, bulduğu forma şansı konusunda yanılgı yaşadım. Sürekli forma şansı buluyor, çabalıyor, yetenekleri ölçüsünde bir çabası var. Mersin İdman Yurdu'nda o kadar fazla hayal kırıklığı yaratan isim var ki, onlarla kıyasladığımızda Can Erdem için iyi transfer bile diyebilirim.

Özgürcan Özcan konusunda ise yanılmadım. Bir alt ligde bile beklenileni veremeyen, forma şansı bulmakta zorlanan bu adam Akhisar Belediyesi'ne transfer olurken bizleri çok şaşırtmıştı. Maddi sorunlar, imkanlar dahilinde ayağı yorganına göre uzatırsın ama böyle de bir hamle yapma gerekliliğini anlamamıştım. Gekas destanını izliyoruz ama bu konuya da değinmek lazım. Aklıma geldi, yazmak istedim.

Akhisar Belediyesi'ne geldiğinden bu yana, sadece Kasımpaşa maçında 18 kişilik kadroya girebilmiş. Onun dışında değil forma şansı, 18 kişilik kadroya girmişliği yok. Ama bol bol A2 maçı oynuyor. A2 takımı adına yapılan bir hamle miydi diye de sormak lazım.

Galatasaray altyapılı olduğundan, takip ettiğimiz bir isim tabii. Hakan Şükür'ün veliahtım olur dediği isimlerden biri daha. Tabii ki olmadı, kademe kademe de aşağı doğru inerken, bir anda Süper Lig'e transferiyle bizleri şaşırtmıştı ama bulamadığı forma şansıyla da beklentileri karşıladı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir