9 Nisan 2013 Salı

Maçın, Seviyenin Tadını Çıkaralım


İlk maçta ortaya çıkan fark, kalite farkıydı. Real Madrid bulduğunu affetmedi, Galatasaray ise böylesine zorlu bir maçta girebileceği maksimum pozisyon sayısına ulaşmasına rağmen golle buluşamadı. Bir de buna, hakem hatalarını eklediğimizde yapacak birşey kalmadı.

3-0'lık skor çok büyük bir avantaj. Hele ki rakibiniz Real Madrid olduğunda. Belki de Dünya'nın en iyi kontra atak futboluna sahip takımı onlar ve Galatasaray'ın da hücum oynayacağını düşünürsek, Real Madrid'in işi, kendi sahalarında olduklarından çok daha kolay olabilir.

Mourinho, Galatasaray'a müthiş saygı duyuyor. Bunu da bize karşı oynattığı futbolla, daha da önemlisi açıklamalarıyla görebiliyoruz. Bu maçta da çıkarabileceği en iyi 11'i sahaya sürecektir. Xabi Alonso ve Ramos yok ama Real Madrid'in de elinde müthiş bir rotasyon gücünün olduğunu unutmayalım.

Xabi oynamaz, Modric oynar, Ramos oynamaz Pepe veya Albiol oynar. Pepe'nin de sakatlığından bahsediliyor ama 3. tercihleri bile mükemmel bir isim olabiliyor.

Ayrıca Dany ve Burak Yılmaz olmayacak Galatasaray'da. Bana göre, Galatasaray adına ilk maçın yıldızı Dany olmuştu. Real Madrid'in hızlı futboluna karşı, Dany kendi süratiyle müthiş bir etki göstermişti. Elimizde de fazla bir alternatif yok, Gökhan Zan oynayacak yüzde yüz. Semih Kaya & Gökhan Zan ikilisi de ne derece etki yaratacak bu hızlı, kontrayı seven isimler karşısında göreceğiz.

Burak Yılmaz'ın yokluğu da yeni bir sisteme mi götürecek Galatasaray'ı yoksa mevcut sistemle devam mı ettirecek bilmiyorum. Dany'nin de olmadığını düşünürsek, savunmayı da biraz daha rahatlatmak adına, daha kalabalık bir orta saha kurulabilir.

4-2-3-1 izleyebiliriz. Drogba'yı tek forvet kullanıp, Amrabat sol kanatta oynayabilir. Ya da mevcut sistem devam eder, Burak Yılmaz'ın yerine Umut Bulut tercihi gelebilir. Elmander ne durumda bilmiyorum ama onun oynamasını isterdim mesela, Drogba ile nasıl bir ikili olacaklarını çok merak ediyorum.

İşin özü, şansımız çok çok az. Futbolda olmazsa olmazlar yok, Galatasaray'ın daha önce başardığı birçok sürpriz de oldu ama bu sefer işimiz zor. Hem skor dezavantajı, hem de Real Madrid'in oynadığı futbolun deplasmanlarda çok daha etkili olması. Gole çok yakın olduklarını düşünüyorum.

Bu yüzden de bu maçın, seviyenin tadını çıkarmaya bakalım. Eşleşme belli olduğunda da yazmıştım bunu. Önemli olan süreklilik kazanmak, bunun için de bu sezon güzel bir temel attık.

Bu maç için de beklentim, kazanmak, bunun için elimizden gelen herşeyi yapmak. Turla alakasız, tek bir maç gibi bakıyorum buna. İnşallah istediğimizi alırız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir