19 Ocak 2014 Pazar

Başlıyoruz...


Hamit Altıntop hala sakatlıktan dönemedi (ne zaman döneceği de meçhul) ama ben geri döndüm.

Daha önce yazmalıydım aslında, twitter'dan takip edenler biliyor gerçi. Blog konusunda takıntım var, ben hayatta olduğum sürece bu blog devam edecek, sadece araya askerlik gibi durumlar girdiği için büyük bir ara vermiştik.

Gerçi askerlik hala bitmedi ama son 3 ay kaldı. 12 ayı yedik gibi birşey, bundan sonrası rahat benim adıma. Telefon olanağım da olduğundan, sosyal medyayı eskisi gibi aktif kullanabiliyorum ama evde olduğum sürece blog yazabiliyorum. Şu sıralar da 16 günlük izindeyim, yani 11 gün daha buralardayım ama en azından çarşı izinlerinde bloga yazacağım yine de.

Bunu ön gösterim olarak kabul edin, gala 1 Mayıs gibi olacak. Şu askerliği aradan çıkartmam şart.

Bu arada blog için de bazı planlarım var, ilerleyen zamanlarda onları da söylerim. Blogun temasıyla da biraz oynadım, umarım daha çok beğenirsiniz bu yeni halini...

4 yorum:

  1. Don kardes sevindim valla zaten 2-3 tane duzenli adam gibi blog var buraya bakip bos gordukce uzuluyordum, Hayat boyu yazacak olmana ve donecek olmana sevindim. Bu gunde ne kotuydu yav mac aman yav. Senin izin macina bak :) hadi kolay gele yaz bol bol, Gazetede bos beyinleri okuyana kadar seni okumak iyi

    YanıtlaSil
  2. Blog kültürünün iyice dibe vurduğu dönemde sizin gibi yazarlar çok önemli aylardır hergün kontrol ediyordum bugüne kısmetmiş siz yokken pek iyi gitmedi aslan ama sizin yazılarınızla birlikte takımda şahlanır umarım kendi blogunuzda olsa tekrar hoş geldiniz demeyi kendime bir borç bilirim... Hoş Geldiniz...

    YanıtlaSil
  3. Ben bırakıp gittiğini düşünmüştüm ki tekrardan seni burada görmek beni çok mutlu etti. Hasretle yeni yazılarını bekliyoruz....

    YanıtlaSil
  4. benimde 3 ayım kaldı hayırlısı

    YanıtlaSil

 

Sportif Cümleler Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger