19 Ocak 2014 Pazar

Konuşulması Gereken, Bu Maçtan Ziyade Önümüzdeki Maçlar


Bu karşılaşma lig için oynansaydı verilecek tepki daha farklı olurdu. Telafisi olan, hazırlık turnuvası havasında geçen bir Türkiye Kupası serüveni yaşıyoruz. Grup liderliği anlamında en büyük rakip Antalyaspor gibi görünüyor ve deplasmanda kaybetmedik. 88'de gelen 1-1'in tek tesellisi bu olsa gerek.

Mancini denemeye ve değiştirmeye devam ediyor. Değiştirmediği tek şey de üçlü savunma isteği. Doğru da bir düşünce, 3-4-1-2'nin iyi iş yapacağını düşünüyorum. Bu sistemin tek noksanı, stoper konusunda yeterli alternatifi yaratmamamız noktasında ama Melo'yu stoper denemesinin de göstergesi, bu bölgeye mutlaka bir transfer yapılması gerekliliğidir. İyi bir yabancının da geleceğini düşünüyorum zaten.

Kazanmayı da kaybetmeyi de hak etmedik. Normal bir sonuç bana kalırsa. Rakibin de çok etkili olduğunu söyleyemezsin, aynı şekilde Galatasaray'ın da. Söylenecek tek şey şu, bazı isimler kötü bile oynamadı. Eboue, Umut Bulut, Riera gibi. Varlıklarını dahi hatırlamıyorum.

Hakemin damga vurduğu bir ilk yarı, ikinci yarıda da Emrah Başsan'ın üstün performansı neticesinde, bu adamı mutlaka transfer etmeliyic düşünceleri. Antalyaspor maçının bana hatırlatacağı yegane noktalar bunlar.

Bu yüzden de bizler transfere odaklanalım, konuşulması gereken şey, bu maçtan ziyade önümüzdeki maçlar...

1 yorum:

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir