27 Şubat 2015 Cuma

Nuri Şahin, Tolgay Arslan ve Yasin Öztekin


Bu üçlüden alıp yürüyen Nuri Şahin oldu ama diğer isimler de önemli noktadalar. Tolgay Arslan'ı Beşiktaş formasıyla izliyoruz, Liverpool karşısında turu getiren adam. Çok istemiştim Galatasaray'a transferini ama akıllara dahi getirildiğini düşünmüyorum ve bugün Tolgay Arslan gibi bir ismin de Galatasaray kulübesinde olmadığını söyleyelim. Ama Beşiktaş'ın böyle bir alternatifi var. Yasin Öztekin'in ise Bundesliga kariyeri olmadı belki ama Türkiye'de işlediği kariyer inişler ve çıkışlarla Galatasaray'a kadar geldi. Gençlerbirliği, Trabzonspor, Erciyesspor derken Galatasaray'a transferini tahmin etmiyordum, transferinden sonra da böyle bir etki yaratabileceğini hiç düşünmüyordum. O da Hamza Hoca'nın kazanımlarından. Nuri Şahin ise Dortmund'un çocuğu oldu. Real Madrid denedi, Liverpool gördü ama dönüp dolaştığı, en iyi olduğu forma Dortmund forması, orası da çok net. Bir de bu üçlüye Koray Günter'i eklemek lazım, o bu isimlere göre daha alt yaş kategorisi ama Dortmund altyapısının ülkemize sunduğu isimlerden biri, o da Galatasaray'la yürüyor, gelişiyor. Çok iyi bir kariyeri olabilir ve korkum o ki Dortmund da kendisini geri alabilir. Böyle bir hakları var. Zaman içerisinde de Dortmund altyapılı daha çok gurbetçi futbolcumuzu görür, izleriz. Alt yaş Milli Takımlara baktım da, Dortmund altyapısı her zaman olduğu gibi çalışıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir