16 Nisan 2015 Perşembe

Milan Baros..


''Türkiye'ye gitme kararı verdim, bu kararımın arkasında Türkiye'ye birçok Çek oyuncunun gitmiş olması vardı. Ardından ligin en prestijli kulübü, her zaman şampiyonluk mücadelesi veren, Şampiyonlar Ligi'ne alışkın Galatasaray'ı tercih ettim. Galatasaray'da gerçek anlamda kendimi buldum. Birçok gol attım, şüphesiz benim kariyerimi biçimlendiren bir deneyim oldu.''

Malum sakatlık olmasaydı daha da fazlası olabilirdi. 4.5 sezon Galatasaray forması giydi. İlk sezonunda yaptıklarını hala unutamayız, forvet diye inlediğimiz o günlerde Galatasaray'ın derdine müthiş bir çareydi. Malum sakatlık sezonunda Baros'u kaybetmemiş olsaydık belki Rijkaard'ın geleceği de farklı şekillenecekti, bilinmez. Baros'u sürekli bekledik, her geri dönüşünde yine fark yarattı ve maalesef yine sakatlandı. Herkesin umudu kestiği anda bile geri döndü, Elmander'le nüthiş bir ikili oldu, belki yine kalan dönemi sakat geçirdi ama şampiyonluk gördü, Kewell'ın da görmesini çok isterdim. Tüm yaşadığı sıkıntılara rağmen de Galatasaray tarihinin en çok gol atan ikinci yabancı futbolcusudur. Şampiyonlar Ligi'nde Galatasaray formasını terletemedi belki ama Galatasaraylıların bir ömür unutmayacağı isimlerden, karakterlerden, değerlerden biri olmayı da başardı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir