25 Haziran 2015 Perşembe

2015-2016 Sezonu Galatasaray Formaları


Kırmızı ve siyah formaları daha önce görmüştük, gün itibariyle de parçalı formayı da görmüş olduk. Geçen sezon giyilen üç parçalı formayı ben çok tutmamıştım, klasik parçalı seviyorum. Üç parçalının da Metin Oktay'dan kaynaklı özel bir yeri var ama klasik düşünüyorum ve bu parçalı forma da geçmiş yılların aksine fazlasıyla klasik ve çok beğendim. Böylelikle dört yıldızlı formayı da ilk kez görmüş olduk. Diğer formalar sezon içerisinde görüldüğü için üç yıldızlı, bunu belirtmek lazım. Bir konu da formaların Ocak ayında hazırlanmaya başladığı ve bu yüzden üç yıldızlı basıldığı yönünde. Yani dördüncü yıldız üç yıldızın üzerinde olabilir. Durumu tam bilmiyorum ama satışa sunulan formalar böyle olabilir, bekleyip göreceğiz. Geçen sezonu hatırladım da formalar piyasaya çıktığında taraftarlar üç parçalı yerine tam parçalıyı istemişti ama Ünal Aysal bunu Nike'a kabul ettirememişti. Yine aynı durum olabilir, yıldız muhabbetinden kaynaklı formalar nasıl satışa sunulacak, bunu hep birlikte göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir