30 Haziran 2015 Salı

Yedek Kaleci?


Yıllardır yaşadığımız sıkıntı sabit, Galatasaray'ın iyi bir yedek kalecisi yok. Sinan Bolat'la bu sorunu aşarız dedik, önemli de bir yatırım yaptık (yedek kaleci için 1.2 milyon avro yıllık ücret + maç başılar) ama Sinan Bolat'dan da istediğini alamadı Galatasaray, orası kesin. 

Mert Günok'u almamız gerekiyordu, büyük bir fırsat kaçırdık. Muslera sonrasını dahi kurgulamak adına çok büyük bir adım olabilirdi, gerçekleşmedi. Kendisi adına mantıklı bir adımdı aslında, Bursaspor'a giderek oynama garantisini aldı ama Galatasaray adına atılması gereken bir numaralı adımdı.

Gökhan Değirmenci'yi ise uzun süre konuştuk, hatta anlaşıldığı söylendi. Geçen sezon oynamak istediği için gelmemişti, yoksa Sinan Bolat'dan önce tercih edilen isim kendisiydi ama bu sezona geldiğimizde de Taffarel vetosu yedi, o da Göztepe ile şu sıralarda sözleşme imzalıyor. Göztepe adına fazlasıyla iddialı bir adım. Geçen sezon Kayserispor'un Hakan Arıkan'ı alması gibi.

Bu durumda da fazla bir tercih hakkı kalmadı elimizde. Hakan Arıkan hala Trabzonspor'la anlaşmadı ama orada kalacaktır, beklentim o. Yoksa en ideal hamle kendisiydi, geçen sezon yaptıklarını gördük. Adanasporlu Hayrullah Mert Akyüz deniliyor, kendisi Milli Takım'a kadar yükselmişti. O da olabilir, iyi bir isim ve şu tabloda en olabilir adım.

3. bir ihtimal ise yabancı kaleci. Bu durumda da o yabancı kalecinin tribünde oturur, maç içerisinde kulübede Alperen Uysal olur ve Muslera olmadığında o kaleci oynar. Boffin ismini bile duyduk ama genç bir potansiyel almak bu düşünce kapsamında daha mantıklı olurdu. Taffarel'in önerebileceği genç bir Güney Amerikalı. Yine de düşük bir ihtimal bu, 2. bir yabancı kalecinin lüks olabileceğini düşünüyorum.

İşin özü şu, Alperen Uysal ve Eray İşcan ile yarın sezonu açıyoruz. Eray İşcan'ın bu sezon takımda kalacağına ise ihtimal vermiyorum..

1 yorum:

  1. Bizim scout ekibini almanya piyasasina yollasalar onlarca kaleci var gelecek vaad eden. Almanya herzaman kaleci cennetidir misal vermek istiyorum ama aklima 20 tane kaleci birden geliyo okadar cok. Scout ekibinden konu acilmisken bu neyaptigi belli olmayan ekiple ilgilide bi yazi bekliyoruz usta. Scout ekibi diye bisey var bizde ama neyapiyo bu emre utkucan ve ekibi kimseyi piyasaya cikardigi yok. Milletin scout ekibi takir tukur futbolcu cikariyo piyasaya 3e alip 30a satiyo ama bizimkiler ya beceremiyo yada yönetim ve teknik heyet isi bunlara birakmak istemiyo. Cok enteresan bi konu oldugunu düsünüyorum abi bizi güzel bi yaziyla aydinlatirsan sevinirim:)

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir