31 Temmuz 2015 Cuma

Galatasaray'ın Gurbetçi 11'i

Nostaljiye devam, sıra gurbetçi futbolculardan oluşan 11'de. Kadroyu da 2000 yılı sonrasına yönelik yaptığımızı tekrar hatırlatalım, neden Uğur Tütüneker yok diye soracak arkadaşlar için.

Kalemizde Aykut Erçetin var ki başka da seçenek yok zaten. İyi kötü yıllarca Galatasaray formasını giymeyi başarmış bir kaleci. Sağ bek Ümit Davala'nın, kendisini birçok pozisyon için de kullanmak mümkündü. Stoper için ise sorun çektim, çok fazla gurbetçi stoper yok. Ömer Erdoğan'ı ya da Koray Günter'i yazacaktım ama tercihim Ömer Erdoğan. Hakan Balta'yı da stopere çektim, Volkan Yaman bu sayede sol bek olarak yer aldı ki Kalli dönemi Volkan Yaman iyi bir performans göstermişti.

Hamit Altıntop'un da tartışılacak bir yanı yok, kadroda yerini aldı. Ben Bülent Akın'ı yazacaktım ama Volkan Arslan sevgili Koçum Kosecki'nin gözağrısı ki kendisi bu kadroların konsept danışmanı, onu kıramadım. Volkan Arslan'ın da fena bir Galatasaray kariyeri yoktur ayrıca. Kadroda olması tercih meselesidir. Barış Özbek ise Kalli döneminde iyi bir performansı olan ve o sezon daha çok sağ kanatta oynamış bir isim, bu yüzden kadroda yerini almadı.

Yasin Öztekin'i de tartışmaya gerek yok, bu kadroda mutlaka yerini alması gereken bir isimdi. Engin Baytar'ın ise şampiyonluk sezonunda gösterdiği performasnın hakkını vermek gerekirdi. Berkant Göktan'ı da bu kadroda değerlendirmek istedim, forvet arkası için de çok fazla seçenek yoktu. Ümit Karan ise ileri uçta, o konuda da tartışmanın alemi yok ki seçenek de fazla yoktu zaten..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir