21 Temmuz 2015 Salı

Jem Karacan'ın Galatasaray Hikayesi

"Babam Aksaraylı. Annem Londralı bir İngiliz. Ben de Londra doğumluyum. Hayatım boyunca İngiltere'de yaşamama rağmen tatillerde hep Türkiye'ye gelirim. Kuşadası'nda bir yazlığımız var. 5 yaşından beri futbol oynuyorum. İlk takımım Wimbledon'dı. 7 ile 14 yaşlarım arasında Wimbledon'daydım. 14 yaşımda Galatasaray'a geldim. Denendim ve Galatasaray benimle sözleşme imzaladı. Ama o yaşımda evden uzak olmak benim için biraz zordu ve çok gençtim. Ama oldukça iyi bir deneyimdi"

"İnternette geziniyordum. Galatasaray sitesini açtım ve bir baktım seçmeler var. Wimbledon'daydım ve MK Dons olayı nedeniyle çeşitli belirsizlikler vardı. Babama gidip "Nasılmış görmek istiyorum" dedim. Atladım uçağa geldim. Bir maçta oynadım. Sonra aradılar, tekrar geldim ve birkaç antrenmana çıktım. Ondan sonra sözleşme önerdiler. Galatasaray çok büyük bir takım ve buraya gelip onlarla çalışmak benim için büyük bir onurdu. Ama ben ve ailem için en doğru zamanlama değildi"

3puan, Tam Saha Dergisi'nin Jem Karacan röportajından alıntılar yapmış, ben de paylaşmak istedim. Jem Karacan'ın 2. Galatasaray seferi oldu bu, çok kişi bilmez mesela. 14 yaşında Galatasaray altyapısı seçmelerine katılmış ve seçilmişti, o dönem sözleşme de imzaladı ama ailesinden ayrı kalmak istemedi ve İngiltere'ye geri döndü. Babası da geçmiş yıllarda Galatasaray'ın voleybol takımında oynamış bir isim, yani Galatasaray kökeni olan bir aile. Jem Karacan da sosyal medyada Galatasaraylılığını her fırsattı dile getiren bir isimdi ama Galatasaray'a transferi aklıma gelmezdi. 2 senedir büyük sakatlıklar yaşamış bir isim ve yeni yabancı kontenjanı sonrasında da bu hamlenin gerekliliği çok tartışıldı. Ne olacağını sezon içerisinde göreceğiz ama Jem Karacan'ın Galatasaray hikayesi fazlasıyla ilgi çekici.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir