9 Eylül 2015 Çarşamba

Galatasaray'ın Transferde Sağ Bek Gündemi Vardı, Olmadı


Galatasaray'ın sağ bek gündemi vardı aslında, özellikle de Sabri Sarıoğlu'na alternatif yaratma anlamında genç, potansiyel isimlere yöneldiler. Bu anlamda scout ekibinin iyi çalıştığını düşünüyorum, önemli genç yetenekleri çok da makul rakamlara kazandık ama düşünülen bazı isimleri de getiremedik. Alex Silva bunlardan biriydi. Menajeri İstanbul'a çağrıldı ama sonrasında vazgeçildi, anlam verememiştim. Diğeri de Yarouba Cissako. Kendisi 20 yaşında ve potansiyel bir sağ bek. Monaco'nun futbolcusu ki Monaco da kendisiyle devam etmek istiyordu ama futbolcu ilginç bir karakter. Katı bir Müslüman, bu yüzden de Türkiye'ye gelmeyi çok istedi. Futbolcu olmasaydım imam olurdum gibi bir açıklaması var ve takımın da kadın doktorunun kendisine dokunmasını istemiyormuş. Peşinde de önemli kulüpler çok dolandı ama onun kariyeri belli ki Avrupa'da devam etmeyecek, yakın zamanda Katar misali bir ülkeye transferini duyarız ama çok önemli bir yetenek, gelecek adına da iyi bir hamle olabilirdi. Maalesef kulüpler anlaşamadı, Cissako gelmek istedi ama Galatasaray maddi anlamda yukarıya çıkamadı. Bir arayış olduğunu bildiğim için seviniyorum aslında, doğru bir transfer tarzı yakalandı ama eksik kaldı. Forvet, sağ bek ve ön libero için bu tarz genç isimler hala gerekli, umarım şu günden çalışmalar başlamıştır. Ara transfer dönemini es geçmemek lazım. 14 yabancılı düzende 8 yabancı bulundurmak bana göre bir planlama hatası..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir