8 Aralık 2015 Salı

Kaptandı, Liderdi, Şimdi de Teknik Direktör


Ben tanıldım, itiraf etmeliyim. Eto'o nun transfer süreci o kadar uzamıştı ki Türkiye'ye gelmesini istememe rağmen fazlasıyla soğumuştum, bu adamın tek düşüncesi para diyerek hareket ettim. Geçen süre benim gibi düşünenleri çok yanılttı. Eto'o gibi bir futbolcunun Antalyaspor'u bu kadar sahiplenmesini, karakter koymasını beklemiyordum. Çok büyük bir lider oldu, takımı saha içerisinde de taşıyan isim, bir de bunun yanında teknik direktörsüz günlerde takımı yönetiyor. Paramı alırım, işime bakabilirim de diyebilirdi ama yapmıyor, büyük bir karakter örneği sunuyor. Sneijder'in Galatasaray'ı bu kadar sahiplenmesi de beni şaşırtmıştı mesela, burayı evi gibi gördü ve onca teklifin de arasında ısrarla kaldı, kalıyor. Parasını alamadığı günlerde bile durum değişmedi. İşin maddi boyutunu bilmiyorum da Eto'o yu hayranlıkla izliyorum, çok büyük bir futbolcu. Böyle bir karakter olduğunu en iyi dönemlerinde bile bilmezdim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir