29 Ocak 2016 Cuma

Ben Oldum Diyen Yasin Öztekin'e Dönüp Bir Daha Bakalım

 
Burası Galatasaray, bu forma altında herkes haddini bilecek demek isterdim ama kötü yönetim, menajerlerin elinde savrulan futbol yönetimi ve futbolcuya dayalı düzen derken bunu söylemem mümkün değil. Yasin Öztekin'in menajerinin son açıklamalarının ardından da sözün bittiği yere geldik.

Başta benim hatam, üzerime alınabilirim ki benim gibi düşünen çok kişi vardı. Şampiyonluğun gazına çok fena kapıldık, Yasin Öztekin'i de o şampiyonluk içerisinde çok yücelttik. Sadece 6 aylık bir performanstı, şampiyonlukta da kilit rollerden birini oynadı ama devamlılığı düşünmeden olur dedik ve şu görüntüde de hepimizin payı var. Yasin Öztekin kendini çok farklı bir boyutta görüyor ve menajeri bilmiyor ki aslında futbolcuyu çok kötü bir duruma düşürdü.

Y7 demekle iyi bir 7 numara olunmuyor demiştim zamanında, şimdi daha da arttırıyorum. 6 aylık performansın ardından zam isteyen, ben oldum havasına giren, kendisini Cristiano Ronaldo zanneden bir isim. Karakter anlamında da tartışmak lazım artık, iş futbolu, futbolculuğu geçti. Teklif var diyor, hiç beklemem bugün yollarım.

Sinan Gümüş'ün bu çıkışının ardından da kimse dönüp Yasin Öztekin'e bakmaz. Bu sezonki kötü görüntüsünün ardından zam istemesi, işin ben oynamıyorum noktasına gelmesi, menajerinin şu açıklamarı yenilir yutulur şeyler değil. Ama bu duruma dirayet gösterecek bir yönetim yok, masaya yumruğunu vuracak, burası Galatasaray diyecek..

Hemen hemen aynı şeyleri 9 Aralık 2015'de de yazmıştım;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir