24 Ocak 2016 Pazar

Son Maçını Aralık'ta Oynayan Linnes Yedek, Son Maçını Ağustos'ta Oynayan Grosskreutz 11'de


Türkiye'de sevmediğim bir algı var, "futbolcu hazır değil" üzerinden. Linnes için de bu noktadan yürünüyor, hazır olmadığı ve Osmanlıspor'un maçlarını oynadığı stadyumun zemininden dem vurup oynamamasının doğru olduğu gibi. Linnes en son maçını Aralık ayında oynamış. İdman eksiği olabilir ama Akhisar Belediyespor deplasmanında o eksiği çok fark etmedik. Fark ettiğimiz şey takımın genelinden iyi olduğu yönündeydi ama Osmanlıspor karşısında kulübede bekledi, düşünülmedi bile. Grosskreutz ise Ağustos ayının sonundan bu yana maç oynamıyor, Galatasaray'da da tek tük idmanlara çıkmış bir isim. Dün, Stuttgart'ın Köln deplasmanında 90 dakika forma giydi ve iyi de görüntü verdi. Sağ bek oynadı ve galibiyetin mimarlarından biri. Linnes ise bekleniyor, hazır olması gerektiği söyleniyor. Üstelik Galatasaray formasıyla da kendisini izledik, gayet hazır. Neyi bekliyoruz bilmiyorum, şu garip algılardan kurtulmak gerekiyor. Futbolcu oynar, oynayarak hazırlanır. O vakit neden ara transferi yapılır, ligin 2. yarısının ilk iki haftası bitti mesela ve hala beklenen futbolcular var.

2 yorum:

  1. Mustafa denizli sınıfta kalmıştır. Ülkemizde ileri görüşlü teknik adam sorunu ap açık ortada. HAKAN BALTA yı sol bek oynatan adam benım gözümde pes te bıle teknık adam olamaz. zaruri durumlar mustesna. HAKAN sol bek oynadıgı donemde nerdeyse takımdan gıdecektı stopere cekıldı ve kendıne geldı. Bay çok bilmiş denizli gelir gelmez sol beke koydu ne savunmada var ne ofansta. sabri zaten bişey demiyorum bile. her ne kadar sivas macında 2 gol de de payı olsa bile takım oyununa etkisi sıfır. sağ bekin sabri sol bekin hakan olarak cıkıyorsan sen teknik adam falan değilsn. denenmiş ve tutmamış bişeyi sihirbazlık yaparak mı oldurmaya calısır bu garip teknik adam bozuntuları. mılyonları alıp evlerınde keyif yaparak yaşarlar baska bır ıse yaramazlar. ne denızlıden teknık adam ne özbekten başkan olur. hamza bile denızlıden daha vızyonluydu. en azından takım şu anki halinden daha ıyıydı. denayer burak ve carole sakat olmasına ragmen adam bizi yarışta tutmuştu. ahı gitmiş vahı kalmış soğuktan tir tir titreyen bir adımı takımıbn başına getirip kurtarmasını bekleyen bir yonetımden cacık bile olmaz. ben bu seneyı gectım bu yonetım oldugu surece bızım takımda hiç bişey olmaz.

    YanıtlaSil
  2. Yönetim yok, para yok, taraftar, camia, futbolcu arasında sevgi köprüsü yok...Bu kadar yokluğa ilaç olsun diye getirilen teknik adam da yok demek. Alternatifi takıma katılmış seni den yazdığın gibi kupa maçında iyi oynamışken hala Sabri'yi sağ bekte, Hakan'ı iyi oynadığı stoper yerine solbekte, Linnes ve Carole'ı yedek kulübesinde görünce zaten aylardır yardımcı seçemeyen Denizli'de takımın başına gelememiş dedik. Oynanan oyun da yüreğimizdeki karanlığı büyüttü. Takım kaybeder ama bu kadar ruhsuz olamaz.

    YanıtlaSil

 

Sportif Cümleler Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger