29 Şubat 2016 Pazartesi

Budama Değil Başka Bir Şey, Gaziantepspor 2-0 Galatasaray


Elimden geldiği sürece Galatasaray'ın hiçbir maçını kaçırmam ve kötü dönemlerde de bu takımın en büyük takipçilerinden biri olurum. Bazı arkadaşlar ise bu kötü duruma şahit olmak istemedi, çünkü herhangi bir düzelme eğilimi yoktu ki bu karara da saygı duyuyorum. Kimse birbirinden daha fazla Galatasaraylı değil, herkes kendisi açısından bu kötü gidişi yorumluyor ve eminim ki herkesin canı aynı acıyor. Kimse Galatasaray'ın kötülüğünü istemez ama Mustafa Denizli'nin gidişine vesile olacaksa Gaziantepspor maçından alınacak mağlubiyetin hayırlı olacağı konuşuluyordu ki bu duruma ben bile katılabilirim.

Sneijder ve Podolski'yi de çıkarınca 2010-2011 sezonu misali bir kadro oluştu. İyi gittiğimiz dönemde hep gösterirdik ya "böyle kadrolarla da oynadık diye", o kıvamda bir takım vardı. İlk 11'in elle tutulacak iyi yanı yok, iyiler zaten kenarda. Carole neden kesildi, neden Denayer şans bulamıyor sorularına kim cevap verebildi? Onu geç, 2.5 milyon avro verilip aldırılan Donk kenara gelmiş, sadece 5 maçta kesiliyor. E nerede kaldı Mustafa Denizli ve kendi doğruları?

Gaziantepspor kendi yağında kavrulan ama son sezonlarda imkan sorunları yaşayan bir takım. Bunun üzerine Muhammet Demir'i de kaybettiler ve yerine aldıkları Habibou sakat. Adamlar forvet olarak yılların kanat oyuncusu Larrson'u forvet oynatmak durumunda kaldı, sırf hızından yararlanmak, kötü Galatasaray savunmasını ters yakalamak adına. Onu da başardılar, 2. gol tam bir eski pes golüydü. Takımın en hızlısını forvet oynatır ve defansın arkasına kaçırmaya çalışırdık, o kıvamda bir gol izledik. İlk golde de Hakan Balta'nın uzaklaştıramadığı bir top, devamında bir hatası daha ve yenen erken gol. Galatasaray savunması bu yani ama Denayer'i yedek bırakabilme lüksüne sahip.

Buna rağmen pozisyonlar var, Karcemarskas'ın yıldızlaştığı pozisyonlar oldu. Organize atak değil bu tabii, ya Bilal Kısa şut attı ya da Linnes'in öldürücü ortaları vardı. İyi anlamda konuşabileceğim başka bir şey yok. O imkanı Gaziantepspor savunması verecekti aslında, boş anları çok gördük ama o pasları kim atacak ya da pası aldığında pozisyonu kim değerlendirecek. Selçuk İnan'ın Ayhan Akman'ın son yıllarına doğru evrilen futbolu, kötü Yasin Öztekin, sağ açıkla alakasız Sabri Sarıoğlu, Chedjou, hayalet Donk ya da Olcan Adın mı? Galatasaray'ın sol tarafı otobandı bir ara, Gaziantepsporlu Orkan o kanatta müthiş iş çıkardı ki bir de nefis asisti var. 

Yok yani, taktik teknik yok. Ruh, mücadele, bunları bırakalı zaten uzun zaman oldu. Galatasaray'ın sorunları vardı da Mustafa Denizli'nin aldığı nokta ile bu nokta arasında inanılmaz bir fark var, takım geriye gitmekten ziyade çakılmış durumda. İstifa da geç kalınmış ama er ya da geç doğru alınmış bir karar. Umarım gün içerisinde güzel gelişmelerle devam ederiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sportif Cümleler Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger