23 Şubat 2016 Salı

Çin Piyasasında Bence Bedava


Burak Yılmaz'ın transferi gün itibariyle nihayetine erdi. Bu bekleyişlerin nedenini anlamıyorum, Grosskreutz için de aynısı oldu. Futbolcu yeni takımına katıldı, idmanlara çıktı ama resmi açıklama bir türlü gelmedi. Aksi bir durum olsa ne olacaktı bilmiyorum, herhangi bir sakatlık durumu gibi. Burak Yılmaz'ın gidişi üzerine çok yazı yazdığım için sadece bonservis konusuna gireyim. Aslında bildiğimiz bir rakamdı, 8 milyon avro olduğu zaten yazılıyordu. Bu paranın da yüzde 25'i Trabzonspor'a gitti dersek 6 milyon avro'luk bir kazanç var. Çin piyasasını düşününce Burak Yılmaz'ın bedavaya gittiğini düşünüyorum. Burak Yılmaz'ın mevcut kontratından kaynaklı Galatasaray'ın sağladığı kazancı yazacaklar olacaktır ama bu transfer için Galatasaray yönetiminin pazarlık dahi yaptığına inanmıyorum, ilk gelen teklif kabul edilmiş. Burak Yılmaz da isteyerek gitmedi, yönetim Burak Yılmaz'ı satmaya fazlasıyla sevdalıydı. Yaz döneminde 15-16 milyon avro aralığı bonservis konuşuluyordu, West Ham'ın da 10 milyon avro'luk teklifi vardı ama takımda kaldı, yaşanan süreç sonrası bağlar koptu ve Çin yolunu tuttu. Gidişi bence de olması gerekendi, satılma kararı doğru ama 12 milyon avro gibi bir bonservisi kazanmak hayal değildi. Gerçi sözleşmesinin bitmesine 6 ay kalmış, 29 yaşındaki Donk'a 2.5 milyon avro bonservis ödeyen bir yönetimden bahsediyoruz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir