12 Şubat 2016 Cuma

Maç Kadrosunda 5 Stoper, 12 Savunmacı


Mersin İdman Yurdu karşılaşmasının maç kadrosu bu şekilde. Göze çarpan detaylar ne dersek, 5 stoper de maç kadrosunda, bunun yanında üç kaleciyi dahil edip toplamda 12 tane savunmacı var. Olcan Adın ve Jose Rodriguez'i de savunmacı saymadım, o derece. Forvet alternatifi yok, Volkan Pala maç kadrosunun dışında kalmış. Anlamadığım nokta ise hücum için yetersizlikten bahsederken Emre Çolak'ın 2 maçtır maç kadrolarının dışında kalması. Yasin Öztekin'in inanılmaz kötü futboluna rağmen şans bulduğu ortamda Emre Çolak'ın yüzüne bakılmıyor. Yeterli durumda olmayabilir, önce kendine bakması gerekir de diyelim ama bu kıtlıkta şans bulmamasına anlam veremiyorum. Benim için facia bir maç kadrosu.

Muslera
Linnes Chedjou H.Balta Carole
Donk Selçuk Sneijder
Sabri Podolski Olcan

Bana sorarsanız da bu 11 maça başlayacak. Sabri Sarıoğlu'nun son iki maçta sonradan oyuna girip takımı ateşlediğini gördük, Mustafa Hoca mutlaka ödüllendirecek onu. Olcan Adın ise Akhisar maçında sola geçtiğinde etki etti ve bu kıtlıkta da sol kanat ona emanet edilir. Chedjou'yu zamanında orta saha denediği gibi Podolski'yi de forvet denemesini bekliyorum ama yine Umut Bulut'la başlaması da yüksek bir ihtimal.

5 yorum:

  1. Rezaletin daniskası. Adam o kadar korkak ki Volkan pala yı kadroya bile almamış. Sabriyi boşuna 11 e koyma 11 e girince yine saç baş yoldurur. Çünkü bu yıllardır hatta asır olacak değişmedi Sabri her zaman bunu yapıyor ne zaman kendisine güvenilse pişman ediyor. Sezon başında hepimiz Yasine güvendik sol kanat transferine karşı çıktık nasıl bir hataya düştüğümüzü kendisi bize ispat etti. şu kadroyu gördükçe çıldırmamak elde değil. Yahu en fazla kovulacaksın taraftar zaten eleştriyor bu hafta alınacak bir puan kaybı ile denizli taraftartan istifa seslerini duymaya başlayacak kimse kadro yetersiz demesin taraftar cesaret istiyor haftalardır hiç bişey yapamayan umut yerime volkanı gormek istiyor işte tüm sorunda burda denizli ınat edercesine umutu oynatıyor telafısı olabilecek kupa macında bile volkana şans tanımadı garantıleşmıs turdan sonra Kastamonu macında dahi şans tanımadı şu takım için kime güvensek sonumuz hüsran oluyor yazık gercekten. Biz taraftar olarak kaçan sezona alınan puan kayıplarına üzülmüyoruz . Bu puan kayıpları umut gibi yasin gibi adamların takıma sıfır katkıları olmasına ragmen hala şans buluyorken genclerın şans bulamamasına ve gelecek sezon ıcın bir yapılanma bir sıstem olmamasına kızıyoruz. denizli hala hayal peşinde ben görücem onu bir kaç puan kaybından sonra...

    YanıtlaSil
  2. benim son maçtan sonraki 11 im şu şekilde hafız:

    muslera

    linnes-chedju-denayer-carole

    --------donk-selçuk-------

    sabri----sneijder---podolski

    ---------yasin------------

    yasini gezen ve asist yapan bir forvet olarak düşündüm.suarez stilinde.serbest takılacak.
    sabri nin sağ açık performansı fena değil.poldi kanat forvet rolünde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar detaylı düşüneceğini hiç sanmıyorum :)

      Sil
    2. Yasini bende senin gibi düşünmüştüm ama poldi varken yasinin orda oynayacagini sanmıyorum.

      Sil
  3. sabri sağbekte defansif anlamda saçbaş yoldurdu ama sağ açık performansını görmezden gelemeyiz.bence ceza alanına girişleri önemliydi.yani kanat forvet rolünede soyunabiliyor.

    bence yasinde sorun kafasında.toparlarsa gene iş yapar.kötü bir managere sahip tahmin ediyorum.yanlış yönlendiriyor.

    YanıtlaSil

 

Sportif Cümleler Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger