12 Nisan 2016 Salı

Biz de Bir TT Arena Açılışı Nostaljisi Yapalım


Beşiktaş yeni stadına kavuştu, önce hayırlı olmasını dileyelim. Özellikle de taraftarları için, çünkü çok sabrettiler, beklediler ve kavuştular. Vodafone Arena ile alakalı da ilk kadro, ilk gol gibisinden bazı ilkler günlerdir konuşuluyor, ben de TT Arena açılışına ineyim dedim, biraz nostalji olsun.

TT Arena'daki ilk maç, Ajax karşısında. Bir hazırlık maçıydı, 0-0 bitmişti. TT Arena'da atılan ilk golü de Servet Çetin atmıştır mesela, Beşiktaş'ın ilk golünü atan ismin Mario Gomez olduğunu düşününce gerçekten hayat çok acımasız olabiliyor.

Şu kadrodan dizilim yapayım dedim ama beynim yandı. İlginç bir detay var, Serkan Kurtuluş ve Serdar Kurtuluş kardeşler her iki stadın açılış maçında 11'de başlamış, hayatın acımasız bir diğer noktası daha. 

11'e gelirsek, Kazım forvet oynamıştı, Cana da stoper gibi görünüyor. Hagi'nin Cana'dan stoper denemeleri sıklıkla vardı o dönem. Sonrasında da Cana'nın Lazio'da kariyeri stoper olarak devam etti ve uzadığını da düşünüyorum, çok istikrarlıydı, yıllarca Lazio forması giydi. Sabri Sarıoğlu hücumun sağında ama solunda Culio mu Çolak mı bilemedim. Ya da Arda Turan solda, ikisinden biri merkezde. Bu durumda Ayhan Akman tek orta saha kalıyor derken ilginç bir kadroydu.

Ajax'ın kadrosu daha da ilginç. 11'ine baktığımızda Van Der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Eriksen gibi isimler var, Luis Suarez, Daley Blind ise yedek. Muazzam bir jenerasyon değil mi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir