28 Nisan 2016 Perşembe

Bu Karakterlere Paha Biçemem


Teklifler gelmişti ama para benim için en önemli şey değil. Burada olmaktan, bu şehirden ve taraftarlardan memnunum. Asla parayı ilk plana koyan bir oyuncu olmadım. Koç kalmamı istedi ve ben de kaldım. Galatasaray'ı seviyorum..

Geçen sezona göre daha düşük bir rakama imza attığını da belirtelim. Hepsi bir yana, geçen sezon hatırlamak istemeyeceğimiz şekilde geçti. Maddi sorunları konuştuk, alacaklar, gidenler. Tribünden geldim, Galatasaray'ın çocuğuyum diyenlerin ilk maddi sıkıntı sonrasında "para" demesi, çektikleri ihtarlar. Haklarıdır, bir şey diyemem ama bazıları öyle bir Galatasaraylılık gösterdi ki.

Sinan Güler gibi. Bir kez duymadım, şöyle Galatasaraylıyım, böyle Galatasaraylıyım hiç demedi. Büyük profesyoneldir, 3 senedir bu takımın formasını giyer, yeri gelir tek bacağıyla sorumluluk alır ve derbi kazandırır. Maddi sorunlar doğar, bir kere para demez. Böyle bir adamın Galatasaraylıyım demesine gerek yok ki, bu formayı şerefle taşıyan, saygı duyan herkes başımızın tacı. Sinan Güler de bu kulübün efsanelerinden biri.

Bir de Micov var. Geçen sezonu yazdım, maddi sorunlar. Herkes kaçarken o kaldı, üstelik takımda kalmak için (teklifler olmasına rağmen) aldığı ücretten de fedakarlık yaparak. Geçen sezon da büyük oynamıştı, bu sezon ise destan yazdı. Araştırılmalı aslında, bu tarz yabancılar Galatasaray'ın çocuğuyum diye geçinenlerden daha çok sahipleniyorlar bu kulübü. 

Böyle karakterlere sahip olduğumuz için şanslıyız, başarıyı da bu karakterler getiriyor. En başta Ergin Ataman'ı yazarız, sezon başında yaptığı fedakarlığın tarifi yok. Dediği gibi, 4 yıldır burada çalışıyor ama 50 yıldır Galatasaraylı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir