1 Nisan 2016 Cuma

Bu Sezonun Spesiyali "Arka Adale" Sakatlıklarında 2.Tur


Geçen twitter'da saymaya kalktım ama işin içinden çıkamadım. Galatasaray'ın bu sezon spesiyali "arka adale" sakatlıkları. Takımın yüzde 70'i bu sakatlıklardan çekti ki bazı futbolcular 2. tura döndü. Son halka Selçuk İnan ki o da 2. tura dönenlerden. Taktik idmanda arka adalesinde zorlanma hissetti ve 10 gün yok. Denayer de sakat dönmüş, o 2. tura zaten dönmüştü, 3. turu zorluyor derken elde kimse kalmadı. Sneijder, Selçuk İnan, Sinan Gümüş, Denayer, Sabri Sarıoğlu yok, Olcan Adın cezalı.

Daha önce de yazdım, üzerinde çok durmuyorum. Arka adale sakatlıklarının temeli sezon başı kampı, iyi çalışmayan, iyi idman yapmayan, doğru yükleme yapılmamış bir Galatasaray var. Haliyle de arka adaleler atıyor, en ufak zorlanmaya kimse gelemiyor. Yazık oldu bu takıma, başka bir şey değil. 

Bunun üzerine büyük bir destan yazılmaz, zorunluluktan kaynaklı gerçekleşen bir durum ama Volkan Pala, Muhammet Yeşilyurt ve Kerem Çalışkan gibi genç futbolcular maç kadrosuna alındı. Sürpriz bir 11 olursa o destanı yazarız ama şu an için zorunluluktan kaynaklı bir durum. Ama Riekerink geldiği ilk günden bu yana genç futbolcularla ilgili, çoğu ismi A takımla idman yaptırıyor, üzerinde duruyor. Önümüzdeki günlerde de yeni kazanımlar yapabilirsek ne ala.

Haliyle şöyle bir 11 ortaya çıktı ki tamamen mecburiyetten;

Muslera
Linnes Chedjou Semih (Günter) Carole
Donk Bilal Çolak
Podolski Umut Yasin

Eskişehirspor zor bir takım, can havliyle saldıracak. Samet Aybaba'dan bu yana da görüntüleri iyi ama nefesleri yeter mi bilmiyorum. Emre Güral, Engin Bekdemir gibi isimler tehlikeli, ben hücumlarının gayet iyi olduğunu düşünüyorum ki küme düşmeleri beni çok üzer. Galatasaray ise kötü gidişine yeni sakatlıklar da ekledi, belki bir 11 çıkacak ama kenardan hücuma hamle yapabilecek kozları yok. Kadro mühendisliği zaten derslik olan Galatasaray'ın bu sakatlıklardan sonra ne yapacağı merak konusu ki yarın kazanmak zorunda. 

Riekerink ne kattı ya da katacak bilmiyorum, elimizde teknik direktörlüğüne yönelik çok fazla veri yok. 4-3-3 oynatır bence, Donk'u kazanma yoluna gidecek, Emre Çolak daha sık oynayacak, Sinan Gümüş döndüğünde de belki Podolski forvete dönecek. Düşüncelerim bundan ibaret, kadro kurarken adalet sağlaması ise tek isteğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir