18 Nisan 2016 Pazartesi

Kalan Haftalar Adına Heyecanlanmak İçin Tek Sebep


Düşünüyorum beni ne heyecanlandırabilir diye, 7-24 Galatasaray düşünen, yazan bir taraftarıyım. Maalesef gelinen durum sonrasında heyecanlanacak, bir sonraki maç adına beni düşündürecek bir olay yok derken Sinan Gümüş'ün takımla çalışmalara başlaması kadar beni mutlu eden başka bir şey olamaz. Şans verilirse Rizespor maçında oynayabilecek. Kalite sorunu yaşadığımız şu zamanlarda onun varlığı önemli. Yetmiyor yani, alternatif de yok. Podolski kayıp, Yasin Öztekin'in çizgisi belli, Sneijder'in varlığı dahi sorgulanır oldu, diğer hücumcuların da ne verebileceği malum. Emre Çolak, Olcan Adın gibi isimlerle kanatlardan pozisyon arar olduk.

Sinan Sneijder Podolski
Umut

Sezon sonuna kadar başka bir formül düşünemiyorum. Podolski'nin forvet varlığı yetersiz, şut atmayı dahi unuttu rakip savunma arasında kaybolmaktan. Umut Bulut için ise en azından mücadele ediyor diyeceğiz, başka alternatif kalmadı (Volkan Pala'lar keşke denense). Yasin Öztekin'i hamle oyuncusu yapabiliriz ve tüm bunların yolu Sinan Gümüş'ün 11'e geri dönmesinde. Sağdan alıp, sola doğru kat ettiği pozisyonları ve sol ayağını müthiş özledim, arıyoruz. En formda olduğu dönemde sakatlanmıştı ki o dönem Milli Takım adına bile büyük koz olabilirdi. Neyse ki sezonu kapatmadı, takımı biraz olsun ayakta tutması adına ihtiyacımız var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir