10 Mayıs 2016 Salı

Bayern Münih'le Yarış Zor, Nasıl Baş Edilecek?


Bayern Münih kusursuz bir camia, her haliyle. Onlarla baş etmek, mücadele içerisinde yer almak da zor. Dortmund'un yaptığı da büyük iş her anlamda. Elindeki en iyi isimleri tutamıyorsun, gidiyorlar, gitmek istiyorlar. Mario Götze'nin gidişi mesela, Bayern'le oynanacak Şampiyonlar Ligi finali öncesi açıklandı, sonrası malum. Lewandowski ya da, gidiyorum dedi, Dortmund dayanmaya, onu tutmaya çalıştı ama sözleşmesinin bitmesini bekledi bu sefer. Şimdi de Hummels.

Hummels'in durumu benim için ayrıydı. Bayern altyapısından yetişmiş olabilir, evi gibi de görünebilir ama Dortmund'da bunca yaşananın ardından gerçek evi buraydı. Takım kaptanı o, lider. Herkesten farklı bir durumu var ama o bile gitmek istedi. Zamanında "senden olmaz" denilen ve gönderilen Hummels'in 35 milyon avro gibi bir rakam karşılığı geri döndüğünü izleyeceğiz. Yeri kolay dolmaz, Dortmund zorlanacaktır ama yapacak bir şey yok, Bayern'e karşı dayanamıyorsunuz. Bu şartlarda mücadele gerçekten zor.

Sule'yi alacakları söyleniyordu, bir de Ömer Toprak hamlesini bekliyorum. Sule genç bir isim, ilerisi adına güzel adım ama Hummels'in boşluğu adına Ömer Toprak ne derece etki edecek bilemiyorum. Hummels'e oranla birçok özelliği geri planda olabilir ama en azından daha hızlı deriz. Lider özelliği de mühim.

Bayern'in diğer hamlesi de Renato Sanches. Bir gün içerisinde iki dev adım attılar, Haziran ayına kadar da devamı gelir. Biz yeni teknik direktör kim olacak diye hala düşünürken adamlar bunu aylar öncesinde açıkladı zaten, transferleri de henüz içinde bulunduğumuz sezon bitmeden açıklamaya başlıyorlar. Kadroyu güçlendirdikleri gibi, yeni sezonların da genç adımlarını şimdiden atıyorlar. Renato Sanches o hesap, ileriye dönük müthiş bir adım. Premier Lig'i beklerken, Bayern Münih sessiz sedasız bu işi hallediyor. Bizler de böyle kulüplerin 200 yıl gerisindeyiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir