7 Mayıs 2016 Cumartesi

Bu Günah Benim Değil, Grosskreutz Bu Senaryoyu Kendi Yazdı


Koskoca Sturttgart küme düşmenin eşiğinde, en iyi ihtimalle play-out oynayacaklar ki o da zor görünüyor. Bugün aldıkları Mainz mağlubiyetinin ardından işleri çok zor ve gelelim Grosskreutz konusuna. Sevindiğim bir hamle olduğunu daha önce de yazmıştım, hatta geri dönüşü üzerine de en az (Grosskreutz'lu) 50 tane kadro kurdum, bekledim. Her konuda haklı, yaşadığımız şey büyük bir yönetim skandalıydı, ona kimse bir şey diyemez ama Aralık ayının başlarında da, Galatasaray'da forma giymesine birkaç zaman kala "ben gidiyorum" demek olmaz, üstüne "annemi çok özlüyorum" diyerek. Yalnız bırakıldı, kimse ilgilenmedi, buna da katılıyorum ama 28-29 yaşındaki bir futbolcunun daha profesyonel düşünebilmesini beklerdim. Nitekim doğru transferdi ki hiç forma giymemesine rağmen zarar edilmedi, aynı rakama satıldı. Ama Galatasaraylılar üzüldü, onu bekliyordu, benden pay biçin bu duruma. Oynayabileceği en iyi takım da Galatasaray'dı, diğer net konu bu. Şimdi nereye geldik derseniz, Grosskreutz'un Sturttgart'ı küme düşmek üzere. Taraftarlar ona saldırıyor, onun etrafında kümeleniyor, o ise maç sonunda ağlıyor. Üzüldüm ama bu günah da benim değil, kendi yazdığı ve oynadığı bir senaryo oldu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir