20 Mayıs 2016 Cuma

Kıymetli Bilinmeli ve Bu Kıymetin Verilmediğini Görmek Beni Üzüyor


Selçuk İnan dün itibariyle Galatasaray formasıyla 50. golünü atmış durumda. 213 maçta 50 gol 54 asist. Bu sezona baktığımızda da 42 maçta 14 gol 5 asist. Sezonu genel olarak düşündüğümde ise Galatasaray adına ayakta kalan, sezonun kazananı diyeceğim 3-4 futbolcudan biri, belki de en başında. Hakkı verilmiyor, bazı kesim kendisinden nefret ediyor. Oysa Galatasaray'a gelişi suyun akışını değiştiren bir numaralı etmendi ki Mancini & Prandelli dönemlerini bir kenara koyunca da bu takımın Muslera'dan sonra belki de en iyisi. Şu performans tarihe geçer. Burak Yılmaz için de bunu yazıyordum, Selçuk İnan ise çok daha ötesinde. Benim için Muslera'yla birlikte takımın olmazsa olmazı. Yeni sezonda da "regista" rolünde bekliyorum, üçlü bir orta saha eşliğinde. Milli Takım'da böyle kullanılıyor, Oğuzhan Özyakup ve Ozan Tufan'la müthiş bir üçlü oldu. Ayaklar yavaşlıyor, eskisi gibi dikine de oynayamıyor olabilir ama defansif aksiyonu, oyun aklı hala üst düzey ki Pirlo'nun 35-36'lı yaşlarda değişimi hatırlarsınız, bu tarz oyuncular için bu olmazsa olmaz. "Regista" Selçuk İnan'ı daha uzun süre Galatasaray'da aynı istikrarla izleriz, yeter ki etrafında doğru yapılanma gelsin. Şu en kötü sezonda bile takımın gol yükünü çeken isimlerden biri, orta sahada doğru isimle birlikte oynamamasına rağmen. Bilal Kısa, Emre Çolak gibi isimleri övdüğümüz noktalar çok ama doğru ve güçlü partner değil. Donk olmadı, Jose Rodriguez düştü, Hamit Altıntop zaten yoktu derken bir tek Selçuk İnan var. Kıymeti bilinmeli, bu kıymetin verilmediğini görmek beni üzüyor..

5 yorum:

  1. Bu sezon attığı 14 golün 6sı penaltı sezona iyi başladı Okey ama takımı çok fazla yavaşlatıyor ama şu kadro içinde vazgeçilemeyecek bir isim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterse bütün golleri penaltı olsun, değişmez. Takımı yavaşlatan da o değil, takım zaten yavaş. Sen bütün orta saha yükünü Selçuk İnan'a sırtlıyorsun ve hücumda herhangi bir savunma yardımı yok. Sneijder eleştirilmiyor mesela, bu ortamda Selçuk İnan'ı kötülemek yanlış. Sen öyle diyorsun demedim, yanlış anlama. Genel algıya lafım :)

      Sil
    2. Takımı yavaşlatmadığı konusunda sana katılmıyorum pek çok kez kanatlardan hızlı gelişen atakta topu ayağına dolayıp atağı söndürdüğünü gördüm ama orta sahada bütün defansif yükü o çekiyor buna bir şey diyemem. Galatasaray için vazgeçilmez midir evet vazgeçilmezdir

      Sil
  2. Katiliyorum, "Regista" rolundeki Selcuk Inan en az 2 sene daha faydali olur

    YanıtlaSil
  3. Bilerek usteyerek kötü oynayıp manciniyi göndermek için elinden geleni yaptı tabiri caizse. Bunu da cümle alem biliyor.
    Aldığı inanılmaz uçuk maaşla ve takımı inanılmaz yavaşlatmasiyla nasil begeniyorsunuz mümkün değil.

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir