12 Mayıs 2016 Perşembe

Son Yıllarda İlk Defa Galatasaray'la İlgili Çıkan Bir Ürünü Beğendim


Son yıllarda ilk defa Galatasaray'la ilgini çıkan bir ürünü beğendim galiba. Uefa ve Süper Kupa'da giyilen formaların retro versiyonları satışa sunuldu. Tabii buna retro mantığıyla bakmıyorum. Retro denilen formada o dönemin her detayı olur, reklamına kadar. Fenerbahçe bunu yapmış mesela, onların retro çalışmasında her detay var ama dediğim gibi ben olaya retro mantığıyla bakmıyorum. Uefa forması çok tutmadım, ama Süper Kupa forması muazzam. İnanılmaz görünüyor, hem renk uyumu, hem görsel kalitesi. İsim, numara baskısı da yapılabiliyor ki şu formanın arkasında 10 - Hagi yazdırdığımı bir an hayal ettim, müthiş çalışma. 59.90 fiyatı var ve geçmiş retro çalışmalarda t-shirt havası fazlasıyla oluyordu ama bu ürünlerde forma kalitesine yakın bir kumaş seçilmiş ki her anlamda iyi iş. Ben alacağım, almalıyım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir