30 Haziran 2016 Perşembe

Dembele'nin Celtic'e Gidişi Acı, Reyes'in Espanyol'a İmzası İse Mutluluk Verici


Transfer için bir iyi bir de kötü haber var diyelim. Kötü olan, Moussa Dembele'nin Celtic'e imza atmış olması. Bonservisi olmayan, çok değerli bir potansiyeli imza ücreti uğruna kaçırmamız. Onu da geçtim, diğer istenen forvetlerin maliyetine bakınca da Dembele'yi kaçırmanın büyük bir iş bilmezlik olduğunu düşünüyorum. Celtic'e bizim önerdiğimiz ücretin ve imza parasının çok daha altına da imza attığına eminim. Gelişmek için doğru adreslerden birine gitti ama peşinde Tottenham, Liverpool, West Ham gibi takımlar var diye konuşurken bu hamle imkansıza yakın diyordum, Celtic'e gittiğini görünce de faturayı Galatasaray yönetimine çıkarabilirim. Celtic de 2-3 sene içerisinde kendisinden +10 milyon'lar kazandığında zaten bu konuyu tekrar hatırlayacağız. Gerçi Galatasaray'dan ilk giden isimlerin Jose Rodriguez vari ilerisi için düşünülen futbolcular olduğunu düşününce iyi ki de gelmemiş, Dembele açısından bakınca.


İyi haber ise Reyes'in Espanyol'a attığı imza. İnanın korkuyordum, Galatasaray'a alakasız bir rakam üzerinden imza atacak diye. 32 yaşında, son büyük kontratını arayan bir futbolcuydu. Dış basında da adı sık sık Galatasaray'la anıldığı için bu hamle üzerinde konuşuyorduk ama gerçekleşmemiş olması mutluluk verici. Kanat desek eldeki rotasyon içerisinde Reyes zaten mantıksız, forvet düşünsek yine anlamsız olacaktı, sahte 9 tarzında Podolski gibi bir isim vardı zaten. Galatasaray'a kıyısından, köşesinden uymayacak bir hamleydi ki Espanyol'a imza atmasına sevindim. Galatasaray'a gelmiş olsa 2-3 yıllık sözleşmelerden 3 milyon avro'luk ücretleri konuşuyor olacaktık..

2 yorum:

  1. faturayı galatasaray yönetimine çıkarma hocam.türk futboluna çıkarmak lazım.kulüpler yetiştirici değil.dembele ilk 11 oynamayı tercih etti.bu yaşlarda önemli olan süre almaktır.totnım a gitse belki yedek kalacaktı.bu ise gelişimini engelleyecekti.dediğin gibi dembele açısından doğru karar.

    reyes e gelirsek.sana katılmıyorum bu konuda.çünkü reyes espanyola giderek parayı değil oynamayı tercih etti.son büyük kontratını arayan oyuncu espanyola gitmez kanımca.çine katara gitseydi dediğin doğruydu.reyes in hala oynama aşkı olduğunu düşünürsek galatasarayda çok iş yapabilirdi.dar alanda etkili bir kanat oyuncusu.

    reyes sahte forvet değil.tipik kanat oyuncusu.eldeki rotasyon içinde nasıl mantıksız oluyor onuda anlamadım.bruma-yasin ve poldi-sinan dersen mantıklı.ama iki kanatta da klasik kanatlar kullanılacaksa ihtiyac var rotasyona.elde forvet yok aga.haliyle poldi ve sinan dan en azından biri forvet rotasyonuna girecekler.ve kanat rotasyonu açılacak.

    serdar azize yatırım yapacağına (ki saçma yatırım bonservis falan elde edemezsin serdardan) reyese yıllık kemiksiz 2 milyonda 2 yıllık sözleşme yapılabilirdi.direk katkı verirdi.acaba iyi çıkar mı diye düşünmezsin.serdar ın iyi çıkacağı bile belirsiz an itibariyle.garanti transfer değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Espanyol'un yabancı sermaye sahipleri var ve sağlam harcayabiliyorlar. Reyes'in de ücreti mutlaka fazla.

      Sil

 

Sportif Cümleler Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger