4 Haziran 2016 Cumartesi

Lukas Podolski, Gol Sorunu Yok Diyorsak Onun Sayesindeydi


Bu adam özel bir teşekkürü hak ediyor. Doğum günü vesilesiyle de yazmış olalım. Daha sonra, biraz daha uzun şekilde Galatasaray adına bu sezonun kazananlarını yazacağım ve elbette liste başı Podolski olacak ama kısaca değinelim. Galatasaray'ın bu sezon gol sorunu yok derken bu fazlasıyla Podolski sayesinde oldu. Forvet sorunu vardı, maalesef o konuda zayıf kaldık ama Podolski gol yükünü çekti, hatta ligin son haftalarında sahte 9 gibi oynayıp takımın da üzerinden ölü toprağını atan isimlerdendi. Sakatlıktan dönüşünde düşüş yaşadığı zaman oldu, hatta "twit atma, gol at" gibisinden şeyler de yazıldı, ben de yazdım. Kendisinden beklentim yüksek, daima da öyle olacak. Yıllardır da bu transferi istedim ve en çok sevdiğimi en ağır şekilde eleştirebilirim. Çünkü beklentim var ve nitekim Podolski de ayağa kalktı, üzerimizden 2 yıllık olası Avrupa'dan men tehlikesini atlattık. Gün itibariyle 31 yaşına girdi, kutlu olsun. Sevgili Mustafa Önder de Podolski'nin doğum gününü yaptığı bu videoyla en iyi şekilde kutlamış, bize de paylaşmak düşüyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir