26 Haziran 2016 Pazar

Alakasız Rakamlar, Onun Yaratacağı Anlamsız Beklenti


Serdar Aziz için üzüldüğümü daha önce dile getirdim, çünkü öylesine alakasız paraları konuştuk ki ister istemez baskı futbolcunun üzerinde. Olası başarısızlıkta en büyük tepkiyi de o yiyecek, en büyük eleştiriler de ona gelecek. Bu parayı verdiğiniz dakika beklenti çizginizi çok yükseğe koymuş oldunuz. Serdar Aziz'i sever ve beğenirim yoksa, benim için iyi bir futbolcu ama böyle alakasız rakamlara alınacak bir isim değildi.  Düşünülen transfer bütçesinin Serdar Aziz için harcandığı söyleniyor, 4.5 milyon avro'luk bonservis büyük yük ki yabancı kontenjanın ölümüne açık ve sen bir yerli için bu parayı verdin. Sözleşme detaylarına bakıyorum, 2 milyon avro yıllık, hepsinin ötesinde ise maç başı ücretleri düzenliyorum derken Linnes, Donk transferlerinde uyguladığın iyi uygulamayı bozdun. Beraberlik için bile para veriyorsun, koca Galatasaray'ın düştüğü hal yani. Chedjou'yu satsan ve yerini Serdar Aziz ile doldurmak istiyorum desen bu da diğer hata olacak, böyle bir hamle de bekliyorum. Yani, Serdar Aziz daha futbolunu oynamadan konuşulmaya başlandı. Üstelik olumsuzlar üzerine, umarım aksi olur ve Serdar Aziz müthiş işler yapar ama sırtına büyük bir yük yükledik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir