19 Temmuz 2016 Salı

Fırsat Buldu, Tanındı ve O Tanınmışlığı da Kendisini Rizespor'a Taşıdı


Mustafa Denizli'nin zorunluluktan, Riekerink'in ise şans vermek istediği için şans verdiği bir isim. Hatırlıyorum, kenarda Umut Bulut olmasına rağmen Volkan Pala'yı 2-3 maçta oyuna almıştı Riekerink. Beklenti neydi bilmiyorum ama fazlasıyla zorunluluktan oynadı, o şansı buldu. Çok iyi değerlendirdi diyemem, çok da büyük beklentilerin olduğu bir isim değil ama Galatasaray'da forma şansı bulabilmeniz bile size bazı kapıları açabiliyor. Geçen sezon yaşanan o forvet kıtlığı olmasaydı Volkan Pala'yı kim tanıyacaktı diye sorabiliriz mesela. Kendini ülkeye tanıttı, fırsat buldu ve o tanınmışlığı da Rizespor'a kiralanmasına nedendir. Daha öncesinin konusu ama şimdi yazabiliyorum, sözleşmesi uzatıldı ve 2 yıllığına kiralandı. Hikmet Karaman onun için şans olabilir, 2 yıl kiralanması önemli ama Kweuke başta olmak üzere önünde iyi isimler de var. Belki Deniz Kadah'ın yerine düşünülecek, bilemiyorum. Umarım şans bulur, değerlendirir ve gelişim gösterir. 

1 yorum:

  1. Bence bundan hiç bir şey olmaz.Seyrettim çok gamsiz hiç hirs yoktu. Berk Ismail buna göre daha iyi

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir