7 Eylül 2016 Çarşamba

Drogba'nın Galatasaray'a Dönme İhtimali Mi Var, Gelsin


Haberin doğru olup olmadığını bilmiyorum ama böyle bir haberin varlığı bile heyecan sebebi. Ben duygusal adamım, bir anlamda Galatasaray romantiği. Çoğu meseleye de gerçekçi yaklaşmam, pişman da değilim bu duygusallık adına. Galatasaray benim için bir felsefe, duyguların takımı, böyle yaklaşmayı seviyorum.

Drogba konusunda da duygusal yaklaşacağım doğal olarak. Haber diyor ki futbolu Galatasaray'da bırakmak istiyor, Ocak ayında gelip, sezon sonuna kadar oynayarak. Hiç düşünmem bile, gelsin. 6 ay oynasın, eminim ki katkı vereceği zamanlar da olacaktır. MLS diyoruz, sürekli hor görüyoruz ama bazı anlar geliyor ve Drogba'nın tecrübe, kalite koyduğu zamanlar gerçekleşiyor. O tarz gollerini izledik, kenardan gelen Drogba büyük bir itici güç. Hepsinin ötesinde, tarifsiz bir karakter. Şampiyonluk yolunda büyük bir lider.

Futbolu bıraktıktan sonra da devam etmesini dilerim, önemli olan nokta da o biraz. Şu demek değil, hemen futbolu yönetmeye başlasın. O zamanla olacak bir şey, işi tamamen eline alması, olaya bütünüyle hakim olabilmesi. Drogba bir marka, söylediğim gibi büyük bir lider. Örnek veriyorum, herhangi bir kura çekiminde düşünsenize Drogba'nın Galatasaray'ı temsil ettiğini. Büyük bir vizyon olacaktır bu, böyle bir durum varsa umarım yazdığım şu şeyler düşünülerek gerçekleşsin.

Umarım diyorum, varlığı önemli isimlerden. Kewell, Elmander, Ujfalusi veya Baros gibi yabancı isimler gördü bu takım, altyapılarda antrenör olarak bulunsalar dahi camia içerisinde görmek isterim. Galatasaray'ı sahiplenen ve böylesine isteyen her isme kapı açık ki Drogba gibi Sneijder gibi isimlerin de bu takımı böylesine sahiplenmesi çok büyük bir gurur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir